Tuesday, March 13, 2012

Chapter 07 - "නුරා මල් හැඟුම් ඇහැරලා..."




අපි දෙන්නා එකට හිටපු පළවෙනි රෑ වගේම එදා රෑත් ගෙවිලා ගියා ගොඩක් ලස්සනට. මම සචී අයියට තුරුල් වෙලා නිදා ගත්තා උණුසුමට. එයාගේ පපුවේ මුහුණ ඔබාගෙන ඉද්දි දන්නෙම නැතිව නින්ද යනවා. මට නින්ද යනකම් එයා මගේ ඔලුව අත ගානවා. දවසින් දවස මොහොතෙන් මොහොත අපේ ආදරේ වැඩි වුනා එන්න එන්නම. මට වෙලාවකට මේක හීනයක්ද කියලත් හිතෙනවා. ඒ තරමට සචි අයියා මට ආදරේ කරනවා.

පහුවෙනිද ඉර පෑව්වේ මගේ හිතේ කුතුහලයත් එක්ක මුසු වුණු ආදරණීය හැඟීමක් හිතේ හිර කරගෙන වගේ, සචී අයියගේ සර්ප්‍රයිස් එක මොකක්ද කියලා මට තවම හිතාගන්න බැහැ. අපි උදේට කෑම කාලා එළියට යන්න ලැහැස්ති වුනා. මම කාමරේ ඉඳන් ඇඳුම් අදින කොට සචී අයියා ආවා,

" චූටී " ඔයා කොට කලිසමක් ඇඳ ගන්න දිග කලිසමක් ඇඳගෙන ගිහින් කරදරයි "

එයා මගේ දිහා බලාගෙන කියනවා. මම හිටියේ අන්ඩවෙයාර් එක පිටින්. එයාගේ ඇස් කෙලින්ම ගියේ මගේ ඉනෙන් පහල කොටසට. එයා මොහොතක් ඒ දිහා බලාගෙන හිටියේ ලෝකෙම අමතක උනා වගේ. මෙහෙමත් වල් කමක්. මට තනියෙන් හිනා. මම ඉක්මනට ත්‍රී ක්වාට කලිසමක් ඇඳ ගත්තා. එයා එකපාරම මගේ මුහුණ දිහා බැලුවා.

" අනේ.. අනේ... වලා කොහෙද බලන් ඉන්නේ ඉන්නේ ? "

මම ඇහුවම එයාට හිනා ගියා එයා මට ඇහැක් ගහලා ලඟට ඇවිත් මගේ තොල් වලට චූටි කිස් එකක් දුන්නා. ඊට පස්සේ එයත් බෑග් එකෙන් අරන් කොටු වැටුනු ත්‍රී ක්වාට එකකුයි කලිසමකුයි රතු පාට ටී ෂර්ට් එකකුයි ඇඳ ගත්තා. මම එයා ලැහැස්ති වෙනකම් ආපහු සාලෙට ආවා. ශ්‍රීමති ආන්ටි පුංචි අම්මා එක්ක වත්තේ මල් පැල වගයකට සාත්තු කරනවා.

සචී අයියා ලැහැස්ති වෙලා ආවා පොඩි බෑග් එකකුත් කරේ එල්ලගෙන, අපි බස් එකට නැගලා ටික දුරක් ගිහින් එක තැනක බැස්සා. ඒ පැත්තේ පාරේ දිගටම ලොකු ගස් වැවිලා. වටේම කඳු දෙපැත්තෙම කැලෑව, අපි ටික දුරක් පයින් ගිහින් එක කන්දකට යන්න තියෙන අඩි පාරකට හැරුනා. සචී අයියා තවම කිව්වේ නැහැ කොහෙද යන්නෙ කියලා, අපි කන්දට තිබුණු අඩි පාර දිගේ ටික දුරක් උඩට ගියා. ඊට පස්සේ අඩි පාරෙන් පිටට ඇතුලට හැරුණා. ලස්සන පොඩි කැලෑවක්, ඒත් සත්තු ඉන්නවද දන්නෙත් නැහැ, මටනම් බයෙත් බැහැ, මගේ සචියා ඉන්න නිසා බය නෑ කියලා හිතාගෙන මම එයාගේ පස්සෙන්ම ගියා.

" චූටි, මොකද ඔයා මාත් එක්ක කතා කරන්නේ නැත්තේ ? බය ද ? "

මගේ හිත කියෙව්වා වගේ එකපාරම හැරිලා ඇහුවා.

" ඉතින් ඔයා කතා කලෙත් නැහැනේ " මම එහෙම කියලා කියලා හිනා වුණා

" ඉන්නකෝ, දැන් ලඟයි.. "

එයා එහෙම කියලා මගේ අතින් අල්ල ගත්තා. අපි තව විනාඩි 5 ක් විතර කැලේ ඇතුලටම ගියා.

" ඔන්න දැන් ඔයා ඇස් දෙක වහගන්න ඕනේ " සචී අයියා කිව්වා.

" මොනව කරන්න හදනවා ද දන් නැහැ " මම එහෙම කියලා ඇස් දෙක පියා ගත්තා.

ආපහු හෙමින් එක ඇහැක් ඇරලා බලද්දි සචී අයියා මගේ දිහා බලන් ඉන්නවා.

" හොර කොල්ලා, මම හිතුවා හොරෙන් බලයි කියලා ඉන්නවකෝ "

එයා එහෙම කියලා මගේ පිටිපස්සට ඇවිත් එයාගෙ අත් දෙකෙන් මගේ ඇස්දෙක වැහුවා.ඊට පස්සේ මාව ඉස්සරහට එක්ක ගෙන ගියා. ඈතින් වතුර වැටෙන සද්දයක් ඇහෙනවා, කුරුල්ලෝ කෑ ගහන සද්දෙත් එක්ක.

ඔන්න දැන් ඇස් අරින්න. සචී අයියා ටිකකින් මගේ ඇස් දෙකෙන් අත් ගත්තා. ඇස් අරිද්දි ම දැක්ක දෙයින් මට පුදුම හිතුනා. කළු ගල් ගොඩක් මැද්දෙන් ගලා ගෙන යන ලස්සන දිය ඇල්ලක්. වතුර වැටිලා පොකුණක් වගේ තැනක එකතු වෙලා වැඩි හරිය ගලාගෙන යනවා. වටේම කැලෑව මට දැනිච්ච සතුටට උඩ පැන්නා.

" ශෝයි.. අනේ.. " මම සචී අයියගේ කරේ එල්ලිලා එයාගෙ බෙල්ල බදාගෙන කිස් එකක් දුන්නා.

" ලස්සනයි නේ ? " එයා අහනවා

" නැත්නම් මම මේ තරම් ලස්සන තැනක් කවදාවත් දැකලා නැහැ, තෑන්ක්ස් මාව එක්කගෙන ආවට අනේ අපි නාමුකෝ." මම කිව්වේ ඉහවහා ගිය සන්තෝසකින්.

" නාන්නේ කොහොමද මුකුත් ඇඳුම් ගෙනාවේ නැහැනේ " එයා කියනවා.

" අයියෝ ඔයා හරි නරකයි, මට කිව්වෙත් නෑ මේ අයගේ තැනකට එනවා කියලා. කිව්ව නම් මම ඇඳුම් අරන් එනවා නේ, මම මූහුණ බෙරි කරගත්තා.

" ඉතිං ඇදුම් නැතුව නාමු " පේනවා නේද වල් කොල්ලගේ කපටිකම

" ආහ්.. හොඳට තියෙයි.. ආස ඇති මෙයත් " මම රැව්වා, එයා හිනාවෙනවා.

" හොඳයිනේ, කවුරු එන්නද මේ කැලේට, අපි ඉස්සර ඉස්කෝලේ යාලුවෝ සෙට් එක ඇවිත් නාන්නේ මෙතන "

" කවුද දන්නේ නෑ යාලුවෝ " මම අත් දෙකත් බැඳගෙන උඩ බලාගෙන කිව්වේ හින්ට් එකක් වගේ

සචියා අයියා මගේ ලඟට පිටිපස්සෙන් ඇවිත් මගේ බඩ වටේ අත අත දාලා මාව බදාගෙන මගේ බෙල්ල කිස් කලා.

" මම ටවල් එකක් විතරයි ගෙනාවේ චුට්ටෝ.. ජොකා පිටින් නාන සිවිල් පිට යමු "

එයා ඇහැක් ගහලා කියපු විදිහට මට හිනා. එයා දන්නවා මම වතුරට ගොඩක් ආසයි කියලා මට පොඩි කාලේ ඉඳන් දිය ඇලි, ගංගා , වැඩිය ඕනේ නැහැ ටිකක් ලොකු වතුර වලක් හරි කමක් නැහැ බැහැලා නාන්න පුළුවන් නම්, සචී අයියා මගේ ජීවිතයට එකතු කරපු ලස්සන දවසක් තමයි මේ දවස. එයා මාව බදාගෙනම ඉන්නවා.

" කවුරුහරි එයිද ? " මම ඇහුවේ හිතේ බයට.

" නැහැ පැටියෝ, කවුරුත්ම එන්නේ නැහැ. මෙතන වැඩිය කවුරුත් දන්නේ නැහැ. අපි O/L කරලා ගෙදර ඉන්න කාලේ, දවසක් මමයි තව යාලුවෝ තුන් දෙනෙකුයි කැලේ ඇවිදින්න ආවම අහම්බෙන් හම්බ වුණු තැනක්, හැබැයි ඔන්න කොටි වලස් ඉන්නවාද දන්නේ නැහැ.

" හ්ම්ම්... කෝ එන්න අපි වතුරට බහිමු "


මට වතුර බහින බහිනකම් ඉවසිල්ලක් නැහැ අපි දෙන්නම දැන් කලිසම් ගලවලා ගලක් උඩින් දැම්මා. සචී අයියා බ්ලැක් අන්ඩර්වෙයා එකක් ඇඳලා, එයාගෙ බල්ග් එක පිම්බිලා ඉස්සරහට ඇවිත්, දැන්ම මල්ලියා ඇහැරිලා වගේ, මාර සෙක්සි.

අපි අත් අල්ලගෙන ගල් කළු ගල් උඩින් අඩිය තිය තිය දියඇල්ල ගාවට ගියා. සචී අයියා මගේ අතින් අල්ලගෙනමයි හිටියේ, එයා මුලින්ම වතුරට බැස්සා, මාවත් අත් දෙකෙන් අල්ලලා ළඟට ගත්තා. වතුරට බහින කොටම මගේ හිස් මුදුනටම දැනෙන්න සීතලක් දැනුනා. මාව හිරිවැටිලා ගියා. අම්මෝ සීතල මට කෑ ගැහුනා.

" ටිකක් වෙලා ඉන්න කොට හරි " එයා එහෙම කියන ගමන් මට වතුර ගැහුවා. මමත් එයාට වතුර ගැහුවා. අපි දෙන්නා ගොඩක් වෙලා සීතල වතුරේ නෑවා. සචි අයියා මම තුරුළු කරගෙන මගේ තොල් වල රස හෙව්වා, අපි දෙන්නගෙම ෆීලින්ස් ඇවිස්සිලා. අපේ මල්ලිලා දෙන්නත් අන්ඩර්වෙයා ඇතුලෙන් නැගිටලා, එකට වදිනවා, සචි අයියා කළු ගල උඩ වාඩිවෙලා මාව බදාගෙන මගේ තොල් ආපහු උරන්න පටන් ගත්තා. එයාගෙ මල්ලියා මගේ බඩේ බදිනවා එයාගෙ අන්ඩවෙයාර් එක ඇතුලෙන් දැන්. ගොඩක් වෙලා තොල්වල රස බලපු සචී අයියා, මගේ නිපල්ස් දෙක උරන්න පටන් ගත්තා, මාරුවෙන් මාරුවට. මට ඉන්න බැරිම තැන මමත් ඒයාගේ කනක් හැපුවා ලාවට.

සචි අයියා මාව බදාගෙනම ආපහු වතුරට බැහැලා මගේ අණ්ඩවෙයාර් එක ගලවලා දැමමා. එයාගෙ අන්ඩවෙයාර් එකත් ගැලෙව්වා . මම පහත් වෙලා එයාගේ බෝල දෙක උරන්න ගත්තා. ටිකක් වෙලා කරලා ඒක ලෙවකාගෙනම උඩට ඇවිත් එයාගේ මල්ලියව කටට දා ගත්තා. එයා මගේ ඔලුව අල්ලලා කට ඇතුලටම එයාගේ මල්ලියව ඔබන්න හදනවා, මම එයාගේ ටොපාව හොදට සුප්පු කලා, එයාට නිකම්ම කෙදිරිගෑවෙනවා එතකොට.

එයා මාව නැගිට්ටවලා මාව ගලට හේතු කරලා, මගේ මල්ලියව උරන්න ගත්තා. එයාගෙ කට ඇතුලේ රස්නේ මගේ මල්ලියව තවත් අවුස්සනවා. සචී අයියා මගෙ එක උරන ගමන් මගේ නිපල්ස් දෙකම ඇඟිලි තුඩු වලින් තද කර කර මිරිකනවා. මම ඇස් දෙක පියාගෙන ඒ සතුට රස වින්දා. තවත් විනාඩි කීපයක් මගේ මල්ලියගේ රස බලපු එයා මගේ මල්ලියාව එයාගේ කටින් නිදහස් කරලා මාව උස්සලා ගල උඩ නිදි කෙරෙව්වා. ඊට පස්සේ මගේ කකුල් දෙක උස්සලා මගේ තට්ටම් දෙකම ආසාවෙන් ලෙව කෑවා. හැපුවා.

" මේවා තමයි මාව පිස්සු වට්ටන්නේ " එයා ගොඩක් ආසාවෙන් කෙඳිරි ගගා කියනවා.

" උදේත් ජොකා පිටින් කරකව කරකව මාව පිස්සු කරා, ඉන්නකෝ හොඳ වැඩක් කරන්න මාව අවුස්සනවට "

එයා එහෙම කියලා මගේ හිලට දිව දාලා කිති කැව්වා, ඊට පස්සේ හිල දිවෙන් ටික ටික ලෙවකාලා සුප්පන්න පටන් ගත්තා මට ආසාවට කෙඳිරි ගෑවෙනවා.

එයා හොඳට මගේ හිල කෙල වලින් පුරව පුරව උරනවා පිස්සුවෙන් වගේ, ටිකකින් එයා නැගිටලා යකඩයක් වාගේ කෙලින් වෙලා තිබුණු මල්ලියව මගේ හිලට තියල ඒක පාරටම ඇතුලට එබුවා. මට එක පාරටම රිදුණත් කෙල වලට ඒක ලිස්සලා ඇතුලටම කිඳා බැස්සා. එයා සෙක්ස් වලදී හරිම ඉක්මන් ඉවසිල්ලක් නෑ, ඇතුලට දාපු ගමන්ම හිමීට ටික ටික ස්පීඩ් එක වැඩි කර කර එයා මට ෆක් කලා. මම ආසාවෙන් කෙඳිරි ගෑවා, එයා ගහන ගමන් මගේ නිපල්ස් උරනයි, හපනවයි, බෙල්ල හපනවයි. ගහන වේගෙට මටත් බඩු යන්න වගේ, එයාගෙ බෝල දෙක මගේ තට්ටම් වල වදිනවා. එයා එක අතෙකින් මගේ පස්සට ගගහා අරිනවා.

" ආහ්.. ආහ්.. ඔයා ආසයි නේද පැටියෝ "

එයා කෙදිරි ගගා ෆක් කරන ගමන් මගෙන් අහනවා.

" ඔව් අයියේ, තව ගහන්න, මම ආසයි " මමත් ආසාවෙන් කිව්වා.

" තව හයියෙන් ගහන්න ද චුට්ටෝ, මට ඉන්න බැහැ තව ඕන " එයා කියද්දි මට ඉන්න බැරි වුණා

" ගහන්න අයියේ, කමක් නැහැ, ආහ්..ආහ්.."

මම කියනවත් එක්කම එයා තවත් ස්පීඩ් වැඩි කලා,

එයා වේගයෙන් මට ගහගෙන ගහගෙන ගියා , මට දැනුනා එයාගෙ මල්ලියා මගේ ඇතුළටම යනවා, විනාඩි දහයකින් විතර එයා කෑගහගෙන ම මගේ ඇතුලේ උණු උණුවෙම බඩු ලෝඩ් එකක් යැව්වා. ඒත් එක්කම මමත් මගේ මල්ලියාවල අල්ලලා දෙතුන් පාරක් අතේ ගහද්දි මගේ බඩු විද්දා, සේරම සචී අයියගේ බඩෙියි පපුවේයි. මගේ බඩේයි, එයා එහෙමම කෙඳිරි ගාගෙන මගේ ඇඟ උඩට කඩන් වැටුනා. මාව බදාගෙනම ටිකක් වෙලා හිටියා. එයත් පස්සේ නැගිටලා හෙළුවෙන්ම මාව වඩාගෙන ආයෙත් දියඇල්ලට ගිහින් මාව නෑව්වා. අපි දෙන්නම තුවායෙන් පිහ දාගෙන, තුවාය ටිකක් ලොකු ගල් පතුරක් උඩ එලලා, බදාගෙන ටික වෙලාවක් නිදා ගත්තා. එයාගෙ මල්ලියා තවමත් කෙලින් වෙලා, මම නැගිටලා ඒක දිහා බලන් ඉද්දි එයා වල් විදියට ඇහුවා

" මොනවද බලන්නේ තව ඕනිද ? "

" ඕනි වගේ " මමත් වල් උත්තරයක් දුන්නා

" මටත් මදි තව පාරක් ඕනේ "

සචි අයියා එහෙම කියන ගමන් ආපහු මගේ තොල් උරන ගමන් මාව ගල උඩ පෙරලගත්තා, අපි දෙන්න ආපහු සෙල්ලම් කරන්න පටන් ගත්තා, දෙන්නම හිටියෙ හෙලුවෙන් නිසා අපි දෙන්ගේ මල්ලි පැටවු දෙන්නා හොඳට තෙරපෙනවා , එයා මාව අනිත්පැත්තට හරවලා ආපහු ඇතුලට දාලා කරන්න ගත්තා, කලින් සැරේ එයාගේ බඩු ටිකත් ඇතුල නිසා හොඳට ලිස්සලා යනවා ඒ සැරේ එයා වැඩිපුර වෙලාවක් ෆක් කරා කලින් බඩු ගිහින් තිබ්බ නිසා , එයාට ගොඩක් වෙලා ගහන්න පුළුවන් වෙන්න ඇති, දෙවැනි ලෝඩ් එකත් මගේ ඇතුලේ යවලා අපි දෙනනා එහෙමම තුරුල් වෙලා, පැයක් විතර නිදා ගත්තා.

අපි දවල් දෙකට විතර ආපහු එන්න පිටත් වුණා

" මටනම් මහන්සි කකුල් දෙකත් රිදෙනවා " ආපහු එද්දී මට නිකමට කියවුණා.

" එන්න චූටි මම ඔයාව පිටේ තියාගෙන යන්න "

එයා මට බෑග් එක එල්ල ගන්න කියලා මාව පිටිපස්සේ උස්ස ගත්තා. මමත් එයාගෙ බෙල්ලෙ එල්ලිලා කකුල් දෙක එයාගේ ඇඟ දෙපැත්තෙන් දාල, එයාගෙ පිට නැගලා ආවා ගොඩක් දුර, එදා දවස මට ජීවිතේට අමතක වෙන්නේ නැහැ.

පහුවදා ආපහු කොළඹ එන්න ඕනේ නිසා එදා රෑ අපි කලින් නිදා ගත්තා. මට මහන්සියටම වැටුන ගමන් නින්ද ගියා, සචින්ත අයියාගේ තුරුලෙම


"සාගරේ තරම් ආදරේ අරන් සරා සිහිනයේ නැවතිලා
පිරූ මතකයෙන් සිනා මල් සොයන් පැතු සේ මා සිතුම් පුදලා
නුරා මල් හැඟුම් ඇහැරලා සදා ජීවිතේ නුඹ වෙලා..."




No comments:

Post a Comment