Tuesday, March 13, 2012

Chapter 10 - "ඔබ මගේ වෙලා.."

2009 ජූලී මාසේ 14 වෙනිදා



සචී අයියලා අලුතින් හදපු ගෙදර පදිංචියට ගියා. උදෙන්ම අපි එහෙ ගිහින් නැකතට කිරි උතුරවලා කිරිබතක් හැදුවා. ඒ ගෙදර හරිම හුරුබුහුටි තනි තට්ටුවේ ලස්සන ගෙදරක්, කාමර තුනයි, සාලෙකුයි, කෑම කාමරේකුයි පැන්ට්‍රි එකකුයි විතරයි තිබුණේ. ශ්‍රීමති ආන්ටි හිටියේ ගොඩාක් සතුටින්, එයා සැරින් සැරේ අම්මට පින් දුන්නා ගෙදර ඉක්මනට හදාගන්න උදව් කලා කියලා, අපි හැමෝම කිරිබත් කාලා තේ බිව්වා. මම කළේ මුළු ගේ පුරාම ඇවිද්ද එක, ඒ ගෙදර හදන කාලෙ ඇවිත් තිබුනත් ගෙදර හදලා ඉවරවෙලා පදිංචියට ආවාම තිබුනේ වෙනස්ම අත්දැකීමක්. එදා දවසෙම අපි හිටියේ එහේ, හවස පහට විතර අපි ආපහු ගෙදර එන්න ලැහැස්ති වුනා, මම මූහුණ කට හෝදගෙන එලියට ඇවිත් ඉස්සරහා පෝටිකෝවේ තිබුන පුටුවක වාඩි වුණා. සචී අයියත් ඇවිත් මගේ එහා පැත්තේ තිබුන පුටුවක වාඩි උනා, එයා ලොකු හුස්මක් ගත්තා. මම එයා දිහා ආදරෙන් බලන් හිටියා. ගේ ඇතුලේ අම්මයි, ශ්‍රීමති ආන්ටියි, අයියයි හිටියත් ඒ අය කතා කරන සද්දයක් වත් ඇහුනේ නැහැ,

" හරි පාලුයි නේ " මම කිව්වා

" ඇයි ඒ ? ඔයා කියන්නේ මම ඉන්න තැන පාළු නෑ කියලා " " එහෙම නෙවෙයි මම කියන්නේ ගෙදර ආවට පාලු පාටයි "

" ඔයත් මෙහෙ නවතින්න ආවා නම් ඕවා හරි යයි "

" ඒ කොහොම ද ? "

" ඊට පස්සේ ඔයා මගෙ ලග ඉද්දි පාලු නැහැ "

" ඒත් ඉතින් දැන් මට යන්න වෙලානේ අද ඉඳන් ඔයා නැතුව මම ඒ ගෙදර තනියම "

" ඉක්මනටම මගෙ මැණික මගේ ළඟට ගන්නම් මම, තව ටික කාලයක් ඉවසලා ඉමු පැටියෝ "

එයා එහෙම කියලා මගේ දිහා බැලුවේ ගොඩක් ආදරෙන්, ඒ ඇස්වලින් මගේ ඇස් අයින් කරන්න බැරි ලොකු ලෝභකමක් ඒ වෙලාවේ මට දැනුනා.

" මට රෑට දොයිය ගන්න ගියාම sms කරන්න, මම ඔයාට කෝල් කරන්නම් " එයා රහසින් වගේ කිව්වා.

මම ඔළුව වනලා හා කියලා එයාගේ ඇස් වලින් මිදුනා. එතකොටම කවුරුහරි එන සද්දේ ඇහිලා අපි දෙන්නා කතාව නැවැත්තුවා, ආවේ අම්මා,

" ශ්‍රීමතී ආන්ටි කියනවා අයියටයි ඔයාටයි අද මෙහෙ ඉන්න කියලා, ඉන්නවද ? "

" කොච්චර හොඳයිද අයියත් ඉන්නවද ?" මම අයියගෙන් ඇහුවා.

" ඔයා ඉන්න මල්ලි, මම හිටියොත් අම්මා ගෙදර තනියෙන් නේ "

" ඉතින් ඔයත් ඉන්නකෝ අනේ " ශ්‍රීමතී ආන්ටි අපේ අම්මට කිව්වා.

" අපි ඔක්කොම හිටියම ගෙදර කවුරුත් නැහැනේ ශ්‍රීමා, චූටි පුතාව එහෙනම් තියාගන්න. අපේ අම්මා කිව්වේ සචී අයියගේ ඔළුව අත ගාන ගමන්.

" හැමදාම වුණත් තියාගන්න, ඒක ලොකු දෙයක් " අපේ අයියා මට විහිළු කරනවා

" කිසි ප්‍රශ්නයක් නැහැ මට තව පුතෙක් වැඩි නැහැ "

ශ්‍රීමතී ආන්ටි මාව තුරුල් කරගෙන කියද්දී සචී අයියා මගේ දිහා බලාගෙන හිනා වෙනවා

" එහෙනම් අපි ගිහින් එන්නම්, තුරුණුවන් සරණින් හැම දෙයක්ම හොඳට සිද්ධ උනා නේ, මොනවා හරි අඩුපාඩු තියනවනම් කියන්න "

අපේ අම්මා කාර් එක ලඟට ඇවිත් ශ්‍රීමතී ආන්ටිට කිව්වා

" මේ කරපු උදව් හොඳටම ඇති, තව මොනවත් එපා "

ශ්‍රීමති ආන්ටි අපේ අම්මව බදා ගත්තා, අම්මයි අයියයි අරන් කාරෙක නොපෙනී යනකන් අපි තුන් දෙනා ගේට්ටුව ළඟට වෙලා බලන් හිටියා. අපි ගෙට ඇවිත් ඉතිරි වෙලා තිබුන පොඩි පොඩි දේවල් අස්කරන්න ශ්‍රීමතී ආන්ටිට උදව් කළා, ඊට පස්සේ මම වොෂ් එකක් දා ගන්න ඕන වෙලා සචී අයියා දිහා බැලුවා

" මල්ලි මගේ රූම් එකේ තියෙන බාත්රූම් එකේන් වොශ් එකක් දාගන්න "

සචී අයියා ශ්‍රීමතී ආන්ටි ඉස්සරහෙදිම කිව්වා.

" චූටි පුතාට අයියාගේ රූම් එකේ ඉන්න පුළුවන් නේද ? අනිත් රූම් එකට තවම ඇඳක් නැහැ, කමක් නැද්ද ? "

ශ්‍රීමතී ආන්ටි ඇහුවා

" හයියෝ කමක් නැහැ ආන්ටි, ඕක මොකක්ද "

මමත් ගානක් නැතිව කිව්වා, සචී අයියා මගේ දිහා බලලා ඇහැක් ගැහුවා.

මම වොශ් එකක් දාගෙන ටවල් එකක් ඇදගෙන ආපහු රූම් එකට ආවා, සචි අයියා ඇඳ උඩ වාඩි වෙලා බලන් ඉන්නවා

" මොනවද බලන්නේ "

මම ඇහුවේ සීතලෙන් වෙව්ලන ගමන්, ඇඟේ තවම වතුර බින්දු

" ලස්සන "

එයා එහෙම කියලා ඇවිත් මගේ උරහිසේ එයාගේ දෙතොල් තියලා පුන්චි හාද්දක් දුන්නා

" මමත් වොශ් එකක් දා ගන්නම් පන "

" මට අඳින්න ඇදුමක් දෙන්න "

" මගේ අල්මාරියෙන් ඕන එකක් අර ඇඳගන්න"

එයා ආයෙත් මගේ නළලට කිස් එකක් දීලා බාත් රූම් එකට ගිහින් දොර වහගත්තා, මම අල්මාරිය ඇරලා මට හරියන ඇඳුමක් හෙව්වා,අපි දෙන්නම එකම සයිස් එක වගේ, උස විතරක් චුට්ටක් වෙනස්, මම ත්‍රී ක්වාට ශෝට් එකකුයි, ආම් කට් ටී ෂර්ට් එකකුයි අරන් ඇඳ ගත්තා, එකපාරටම එයා බාත් රූම් එකේ දොර ඇරල ටවල් එක ඉල්ලුවා. කොල්ලා අමු හෙලුවෙන් ඉන්නවා ලැජ්ජ නැතුව, මල්ලියත් බාගෙට ඇහැරිලා මම ටවල් එක දෙද්දී සචී අයියා මගේ මූණට වතුර බිංදුවකින් ගැහුවා, මම එයාව බාත් රූම් එකට තල්ලු කරලා ඇවිත් සාලේ ඉඳගත්තා ටීවී එක බලන්න. ශ්‍රීමති ආන්ටිත් නාලා ඇවිත් කොෆී හදනවා

ටික වෙලාවකින් මගේ සචියත් නාගෙන කොට කලිසමකුයි මගේ වගේම ආම් කට් එකකුයි ඇඳගෙන ඇවිත් මම වාඩිවෙලා හිටපු සෝෆා එකේ මම ලගින්ම වාඩි වුනා. අපි කෝපි බිබී ගොඩක් වෙලා කතා කර කර හිටියා. රෑට කෑම කාලා අපි නිදා ගන්න ආවා. සචී අයියා ඉක්මනට රූම් එකේ දොර ලොක් කරල මාව ඇඳේ පෙරල ගත්තා. එයාට ඉතින් හැමදාම රෑට ඕක ඕනේ අපේ ගෙදරදිත්, විනාඩි පහකට හරි එකතු වෙන්න ඕන



අපි දෙන්නා ආදරෙන් තුරුල් වෙලා ගොඩක් සතුටු වුණා, මගේ තොල් වල වල රස බලලා පහළට ඇවිත් මගේ මල්ලියව කටේ දාගෙන පිස්සෙක් වගේ උරන්න එයා ගොඩක් ආසයි, වැඩියෙන්ම කරන්නේ දිවෙන් මගේ ටොපාව සූප්පන් එක, මමත් දගලලා අනිත් පැත්තට ගිහින් 69 විදිහට එයාගේ මල්ලියවත් උරනවා, ඒ අතරේ මගේ හිලට දිව දාලා එයා තෙත් කරනවා, පස්සේ ආපහු මාව උඩට අරගෙන මගෙත් තොල් වල රස බලන ගමන් එයාගේ මල්ලියව මගේ හිල ඇතුලට දානවා, තොල් පටලවගෙන මට ගොඩක් වෙලා එක එක විදිහට ෆක් කරලා ඇතුලෙම බඩු ටික ගියාට පස්සේ එයා ටික වෙලාවකට පූස් පැටියෙක් වාගේ ආපහු හීලෑ වුනා, එයා මාව තුරුල් කරගෙන මගේ මුහුණ දිහාම බලාගෙන හිටියා

" මම හිතුවේ නැහැ මේ ගෙදර ගෙවෙන පළවෙනි රැයේ මගේ පුංචි රත්තරං පැටියා එක්ක ගෙවන්න පුළුවන් වෙයි කියලා, අපි ගොඩක් වාසනාවන්තයි නේද පන ? "

එයා මගෙන් අහනවා

" මටත් හීනයක් වගේ අපි පව් කරලා නෑ අයියේ, හැමදාම මෙහෙම ඉන්න තියනවනම් "

" ඉක්මනටම පුළුවන් වෙයි පන, අපේ අම්මා කිව්වේ ඔයාව හැමදාම වුණත් තියාගන්නම් ඔයාව වැඩි නෑ කියලා " එයා එහෙම කියලා මගේ නලල ඉම්බා

" මගේ අයියා පැටිය නැතුව මට කොහොමවත් ඉන්න බැහැ.. අනේ ඉක්මනට අපි අපේ වෙමු "

මම කිව්වේ දරාගන්න බැරි ආදරයකින්

" අපි අපේ වෙලා ඉවරයි රත්තරන්, තව එක ස්ටෙප් එකයි තියෙන්නේ, ඒ මගේ චූටි පැටියට මගේ ළඟට ගන්න එක, ඒකත් කොහොමහරි සිද්දවෙයි, මට විශ්වාසයි "

සචී අයියා එහෙම කියලා මගේ තොල් සිප ගත්තා, ආපහු මගේ කොල්ලගේ හැගීම් ඇවිස්සීගෙන එන්නේ, එයා එක පාරකින් සෑහීමකට පත් වෙන්නේ බොහොම කලාතුරකින්, අදටත් එහෙමයි, ඒ කොලුකමට මම ගොඩක් ආදරෙයි, එයා ආපහු මාව අනිත් අනිත් පැත්තට හරවලා මගේ මගේ පිටිපස්සෙන් එයාගෙ මල්ලියව දාලා, හරහට මගේ කකුලකුත් උස්සලා ෆක් කරන්න ගත්තා. ඒ සැරේනම් ගොඩක් වෙලා ෆක් කලා, කලින් සැරේ වගේ ම වගේම එයාට බඩු යන්න ලං වෙද්දි තව වේගෙන් ෆක් කරල ආපහු සැරයක් උණු උණුවෙම එයාගේ බඩු මගේ ඇතුලේ යැව්වා. දැන් අපි දෙන්නටම හොඳටම දාඩිය දාලා, අපි දෙන්නා එහෙම්මම තුරුල් වෙලා නිදා ගත්තා, එයාගේ මල්ලියා මගේ ඇතුලේ තියෙද්දිම.

මගේ සචී අයියාගේ අලුත් ගෙදර පලවෙනි දවස, පලවෙනි රැය ගෙවිලා ගියේ ඒ විදිහට මගේ කොල්ලගේ ආදරණීය තුරුලේ



" ඔබ මගේ වෙලා මගේ ලගට වෙලා
නිවාඩු පාඩුවේ කියන්න ආදරෙයි කියා.. ආදරෙයි කියා..
සඳ මඩල වෙලා, තරු ලගට වෙලා...
කියා දෙන්න ආදරෙයි කියා " 



No comments:

Post a Comment