Monday, February 27, 2012

Chapter 01 - "නිල් අහස යට..."

NIL AHASA YATA - නිල් අහස යට 
Introduction 










මම ලහිරු,

කවදාවත් හිතුවේ නැහැ මගේ කතාව මෙහෙම ලියන්න වෙයි කියලා. ඒත් අද ඒ මොහොත උදාවෙලා. පටන් ගන්න තැන නම් මතකයි. ඒත් කොතනින් ඉවර වෙයිද දන්නේ නැහැ, තවම අපේ ජීවිත ගලාගෙන යන නිසා. මොනවා වුනත් අවසානය වෙනකන් හැම කෙනාම මාත් එක්ක ඉදීවී කියලා මම විශ්වාස කරනවා.

මගේ ගැන කියන්නම්, මම නම් ටිකක් සුදුයි, උස අඩි 5 යි අගල් 6ක් විතර, ඇත්ලටික් බොඩි, තද දුබුරු පාට ඇස්, මම සෙක්ස් වලට ගොඩක් කැමති කෙනෙක්. ඒ වගේම මම ගොඩක් ඇත්දැකීම් ලබලා තියනවා. ඒක නිසා මේ කතාව ආදරය වගේම සෙක්ස් වලිනුත් පිරුනු කතාවක් වෙයි. ඒක මුලින්ම කියන එක හොදයි කියලා හිතුවා. 😁

කතාව ගලාගෙන යන්නේ මම " ලහිරු " සහ මගේ ජීවිතයට ඇවිත් මට ගොඩක් ආදරය දීපු " සචින්ත " ගැන.








එදා ලස්සනට ඉර පායලා තිබුණු අපුරු දවසක්. දිනය 2008 සැප්තැම්බර් 22 සදුදා දවසක්. මමයි අයියයි ඉස්කෝලේ යන්න ලැහැස්ති වෙලා දුවගෙන ආවා. අම්මා උදේම කිරිබත් හදලා, තේ මේසේ වාඩිවෙලා බලන් ඉන්නවා අපි දෙන්න එනකන්. මගේ ලෝකයේ හිටියේ අම්මයි අයියයි විතරයි. තාත්තා නැති වෙනකොට මට අවුරුදු 11යි. අයියට 13යි. අම්ම එදා ඉදන් අපි දෙන්නව හැදුවේ ගොඩක් ආදරෙන්. තාත්තගේ බිස්නස් එකක් තිබුනා. අම්ම ඊට පස්සේ තනියම ඒ බිස්නස් එක කරගෙන තමයි අපි දෙන්නව බලා ගත්තේ. අයියගෙයි මගෙයි වයස් පරතරය අවුරුදු 2යි. ඒ නිසා අපි දෙන්න සහෝදරයන්ටත් වඩා හොද යාලුවෝ වගේ හිටියේ. අයියා සඳරු. ගොඩක් හොදයි. ඉගෙන ගන්නත් දක්ෂයි. මම ඒකේ අනිත් පැත්ත. මම වැඩිපුර කැමති සෙල්ලමට. ඉගෙන ගන්න එකනම් ඒ දවස් වල....... ආපෝ........ කියල වැඩක් නැහැ. පන්තියේ හිටපු දඟම ළමයත් මම. අම්මට ඒ කාලේ මාසෙකට දවස් 2ක් 3ක් ඉස්කෝලෙට එන්නම වෙනවා ඉතින් මම කරපු වීර ක්‍රියා වලට නඩු අහන්න. එදාට ඉතින් ගෙදර ගියාම ඉතින් හොදට වදිනවා පිට හරහා පාර 😁😁 අයිය තමයි ඉතින් බේර ගන්නේ මාව. මේ වෙනකොට මමහිටියේ 10 වසරේ. අයිය 12 වසරේ


මේ දවස ගොඩක් විශේෂ වුනේ එක හේතුවක් නිසා. අම්මට පුංචි කාලේ ඉදන් හිටපු හොදම යාලුව තමයි " ශ්‍රීමති " ආන්ටි. ඒ දෙන්න ඉස්සර එකටම හිටපු, හැමදේම එකට කරපු යාළුවන්ටත් වඩා සහෝදරියන් දෙන්නෙක් වගේ හිටපු දෙන්නෙක්. අපේ අම්ම ඒ කාලේ ගැන ගොඩක් සතුටින් කතා කරනවා අදටත්. ඒත් ශ්‍රීමති ආන්ටි මැරි කලාට පස්සේ ඒ ආන්ටිගේ මහත්තය කැමති වෙලා නැහැ, එයා කිසිම යාළුවෙක් වත් නෑදෑයෙක් වත් ආශ්‍රය කරනවට. පුදුම මිනිස්සු . ඒ හේතුවෙන් අම්මයි ශ්‍රිමති ආන්ටියි දුරස් වුනත් ඒ දෙන්නගේ යාළුකම කවදාවත් නැති වුනේ නැහැ. ඒ දෙන්න නිතරම ටෙලිෆොනේ එකෙන් ( ශ්‍රීමතී ආන්ටිගේ මහත්තයට හොරෙන් ) යාළුකම පවත්වාගෙන ගියා.


ශ්‍රීමති ආන්ටිව අයියයි මමයි ඉස්සෙල්ලම දැක්කේ අපේ තාත්තගේ මල ගෙදරදී. ඒත් ආන්ටි එදා අපු ගමන්ම වගේ ගියා. මට තවමත් මතකයි, අයියවයි මාවයි තුරුල් කරගෙන මුහුණ ඉබලා එයා අඬ අඬා හිටපු හැටි. තාත්තගේ මල ගෙදරදි අපේ අම්ම කඳුලක් වත් හෙලුවේ නැහැ. අම්ම ඒ තරම්ම ශක්තිමත් ගැහැනියක්. ඒත් ශ්‍රීමති ආන්ටි ගොඩක් සංවේදී කෙනෙක්, එයාට අපේ අයියගේ වයසෙම පුතෙක් ඉන්නවා කියල අම්මා කියලා තිබුනා. අයියට වඩා මාස දෙකක් වැඩිමහල්.


මීට මාස 6 කට කලින් ශ්‍රීමති ආන්ටිගේ මහත්තය නැති වුනේ ඇක්සිඩනට් එකක් වෙලා. අපේ අම්ම සති දෙකක්ම බිස්නස් එක පොඩි මාමට භාර දීල මල ගෙදර ගියා, අයියත් එක්ක. මාව ඒ සති දෙකේ ආච්චිලගේ ගෙදර නවත්වලා ගියේ. මාවත් එක්ක යන්න කියල රන්ඩු වුනත් මාව එක්කන් ගියේ නැහැ ඉස්කෝලේ නිසා. ඒත් අයිය O/L කරලා ගෙදර හිටපු නිසා එයාව එක්කගෙන ගියා. අසාදාරණයි 😊😊 අම්මලා ආවේ හත් දවසේ දානෙත් දීල ටික දවසක් එහෙ ඉදල. ශ්‍රීමති ආන්ටිගේ පුතා " සචින්ත"අයියා ඒ සති දෙකට අපේ අයියා එක්ක හොදටම යාලුවෙලා තිබුනා. අපේ අයිය ගෙදර ඇවිල්ලත් ඌ ගැන කියවද්දි මට ඉරිසියා හිතුනා, ඒ වෙද්දී මාත් එක්ක හිටපු යාලුවෝ ඔක්කොම මම වගේම මැරයෝ, කවදාවත් අහිංසක එවුන් මගේ යාලුවෝ වෙලා ඉදල නැහැ. අනික උන් හැමෝම අපිට බයයි, ඇයි ඉතින් අපිනේ පන්තියේ චංඩි 😁😁 මගේ හොදම යාලුවා " ඉරෝශ " ඉරෝශයා ගැන කියනවනම් අපි දෙන්න හොදම යාලුවෝ වගේම තමයි අපි සෙක්ස් කරලත් තියනවා. අපි දෙන්නම ෆුට්බෝල් ටීම් එකෙත් ඉන්නවා. මුලින්ම අපි දෙන්න සෙට් වුනේ අපේ ගෙදරදී, දවසක් අහම්බෙන්. එතකොට අපි දෙන්න 9 වසරේ. ඒ කලේ ඉදන් ඉතින් අපි දෙන්න බෙස්ට් ෆ්‍රෙරෙන්ඩ්ලා, හැබැයි අපි අතරේ ලව් එකක් තිබුනේ නැහැ. සෙක්ස් ඇන්ඩ් ගුඩ් ෆ්‍රෙන්ඩ්ශිප්. අපි දෙන්න කරපු දේවල් මම මේ කතාවේ ඉස්සරහට් කියන්නම්


Back to srimathi aunty


මම කිව්වනේ මේ දවස මට ගොඩක් හොදට මතක හිටපු විශේෂ දවසක් වුන කියලා. ශ්‍රීමති ආන්ටියේ මහත්තයා නැතිවුනාට පස්සේ ශ්‍රීමති ආන්ටි ගොඩක් අසරණ වුනා. එයාට කියලා කවුරුවත් නෑදෑයෙක් හිටියේ නැහැ. ඔක්කොම තරහ වෙලා එයාගේ මහත්තයාගේ වැඩ නිසා. අපේ අම්ම විතරයි එයා වෙනුවෙන් හිටියේ. එයාල හිටපු මහා ගෙදරත් ශ්‍රීමතී ආන්ටිගේ මහත්තයාගේ මල්ලි බලෙන්ම අල්ලාගෙන. ඒ වෙද්දී එයයි සචින්ත අයියයි ගොඩක් අසරණ වෙලා හිටියේ. අන්තිමේදි අපේ අම්ම තීරණය කලා ඒ දෙන්නට අපේ ගෙදර ඉඩක් දෙන්න. අපිට ගොඩක් ලොකු නොවුනත් ඉඩ තියන ගෙදරක් තිබුනා. අන්තිමේදී ශ්‍රීමතී ආන්ටි අපේ ගෙදර එන්න හිත හදා ගත්තේ අපේ අම්මගේ කරදරය උඩ. මේ කියන දවසේ තමයි ඒ දෙන්නා අපේ ගෙදර නවතින්න එන්නේ. ඉතින් අපේ අම්ම හරි සතුටින් එදා කිරිබත් එහෙම හදාගෙන බලන් ඉන්නවා.


" ගුඩ් මොර්නින් අම්මා ! අද යාලුවෝ එන නිසා හරි සතුටින් වගේ "


අයියා කෑම මේසෙට වාඩි වෙන ගමන් කියනවා. අම්මා අයියට කිරිබත් කෑල්ලක් බෙදනවා හිනා වෙලා. නෑ නෑ යාලුවෝ නෙමේ, නෑදෑයෝ 😁😁 හික්... හික්... මම හිනා වේවි කිව්වේ අයියට බෙදපු කිරිබත් කෑල්ලෙන් පොඩි කෑල්ලල් කඩාගෙන කන ගමන්.


මේ ළමයා නම් හැදෙන්නම නැහැ


අම්මා මගේ අතට හිමින් පාරක් ගැහුවා, අයියගේ කිරිබත් කෑල්ල කඩා ගෙන කෑව නිසා. 😁😁 අයියට නම් ගානක් නැහැ. ඌ හිනා වේවි ඉතුරු කෑල්ල කනවා.


" අම්මා එයාල එද්දී දවල් වෙයි නේද නුවර ඉදන් එන්නත් ඕනෙනේ "


එයාල එහෙන් පිටත් වෙද්දී කෝල් කලා, උදේ 6 ට විතර, කොහොමත් 10 වෙද්දී මෙහෙට එයි.


මම ඒ දෙන්නගේ කතාව අහගෙනම කිරිබත් පිගනකටම වග කිව්වා " නින්ද යයිද මන්ද මෙච්චර කිරිබත් කාල"


අපි දෙන්නම අම්මට වැඳලා පාරට ආවා. ස්කූල් බස් එක එන්න තව විනාඩි 10 ක් විතර තියනවා. අපි දෙන්න හිමීට ගෝල් රෝඩ් එකට ඇවිදගෙන එද්දී අයියා ලයින් කරන කෙල්ලෙක් ඉන්නවා බස් හෝල්ට් එකේ තව කෙල්ලෝ දෙතුන් දෙනෙක් එක්ක. අපි දෙන්නත් ගිහින් එවුන්ගේ එහා පැත්තේ හිට ගත්තා. දැන් උන් දෙන්නා කතාව. මම ඉතින් බස් එක එනකන් උඩ බලාගෙන ඉන්නවා. විනාඩි 5 -10 ක් ගෙවිලා යද්දී කෙල්ලගේ බස් එක ආව. ඒකී බායි කියල අනිත් කෙල්ලෝත් එක්ක යන්න ගියා. ඒත් එක්කම අපේ බස් එකත් ආව. අයියා බස් එකේ පිටිපස්සේ ඉද්දි මම කෙලින්ම ඉස්සරහට ගියා, මගේ සෙට් එක ඉන්නේ බස් එක මැද්දේ. මම උන්ට එකතු වුනා ඉරෝෂයි මමයි වල් පල් කියව කියව යනවා. එක පාරටම ඌ ඇහුව


" උබලගේ ගෙදරට අද නෑදෑ කවුද එනවා කිව්වා නේ "


" ඔව් බන් අපේ අම්මා උදේ ඉදන් බලාගෙන ඉන්නේ " හික්.. හික්..


එදා ඉස්කෝලෙදී විශේෂ දෙයක් වුනේ නැහැ. හැබැයි අන්තිම පීරියඩ් එක හිස් නිසා අපි ග්රවුන්ඩ් එකට වෙලා සෙල්ලම් කර කර හිටියේ, ඉරෝශයා කතා කලා පම්ප් එකක් දාන්න යන්න, මටත් චු පාරක් ඇවිත් තිබ්බේ. අපි ජුනියර් සෙක්ෂන් පැත්තේ තියන ටොයිලට් එකට ගියා, ඒකට මේ වෙලාවේ කවුරුත් එන්නේ නැති නිසා. හිතුවත් වගේ අපි දෙන්න ටොයිලට් පැත්තට යද්දී මොකෙක්වත් නැහැ, පම්ප් එක දාල අරූ පොල්ල ගස ගස ඉන්නවා. මමත් උගේ දිහා බලලා ඇහැක් ගැහුවා, අපි දෙන්නා වට පිට බලල ඉක්මනට කොනේම තිබුණු ස්ටෝල් එකකට ගිහින් ලොක් කර ගත්තා. දෙන්නම් බදාගෙන පොඩි තොලක් දැම්මා. තවම දෙන්නගෙම මල්ලිලා දෙන්නා එළියේ ඉරෝෂය නැවිලා මගේ මල්ලිව කටට දා ගත්තා මම උගේ ඔලුව අත ගගා හිටියා. මාර සැප, මු මගේ අගල් 7 ම උගුරට දා ගන්නවා, ආපහු උරනවා නිකන් ලොලිපොප් එකක් හම්බ වුනා වගේ . සැප උපරිමයි. මම ආපහු මුව නැගිට්ටවලා තොලක් දැම්මා, උගේ මල්ලියාව අල්ලලා මිරිකන ගමන්. ඒකත් යකඩය වගේ නැගලා. අගල් 6.5 ක් විතර ඇති ඇවරේජ් සයිස්




ඊට පස්සේ මමත් නැවිලා උගේ එක කටට ගත්තා. එතකොටම ටොයිලට් එකට ආව, කවුරු හරි කොල්ලෝ දෙතුන් දෙනෙක්ම. අපි ටිකක් වෙලා සද්ද නැතිව හිටියා එකා දෙන්නා යනවා වගේ ඇහුනා. මම ආපහු ඉරෝශයාට සක් එක දෙන්න පටන් ගත්තා. ටොපාට දිව ගාලා ඇට දෙකත් උරලා ආපහු උඩට ඇවිල්ලා තොලක් දුන්නා. ඉරෝෂය ආපහු පහත් වෙලා මගේ මල්ලියාව කටට දා ගෙන වේගයෙන් උරන්න පටන් ගත්තා ඒ අතරේ උගේ එකත් අතේ ගැහුවා විනාඩි 5 ක් විතර සක් එක දෙද්දී මට යන්න ආවා මම උගේ ඔලුව තද කරලා මගේ මල්ලියාව උගේ උගුරටම දාන්න ට්‍ර්රයි කළා එතකොටම මගේ උණු උණු කිරි අරුගේ කට ඇතුලේ රිලීස් වුනා. ඉරෝශයා තවම මගේ පොල්ල උර උර අතේ ගහනවා මමත් ආතල් එකේ හේත්තු වෙලා ඉන්නවා, මම ඉරෝශයව නැගිට්ටලා තොලක් දාන ගමන් ඌට අතේ ගැස්සුවා ටිකකින් හීනී කෙදිරියක් එක්ක ඉරෝශයටත් බඩු ගියා අපි දෙන්නා කලිසම් හදා ගෙන ශේප් එකේ එලියට ඇවිත් මුහුනත් හෝදගෙන ක්ලාස් රූම් එකට ගියා මුකුත් වුනේ නැති ගානට ඒත් එක්කම ස්කූල් බෙල් එක වැදුනා.




"නිල් අහස යට"

2 comments: