Wednesday, March 14, 2012

Chapter 20 - "සිනා මල් කැකුළු..."



කොලේජ් එකේ ස්ටඩීස් පටන් ගත්තා ඊළඟ දවසේ ඉඳන්. අලුතෙන් ආපු උන්ට රැග් කරන්න සෙට් එකක් ලෑස්ති වෙලා හිටියත් ඩිල්ෂාන් මාත් එක්ක හිටපු නිසා කවුරුත් ඌට අත තියන්න ආවේ නැහැ. මමයි අපේ ෆුට්බෝල් ටීම් එකේ සෙට් එකයි ඉස්සර ඉඳන්ම කොලේජ් එකේ මැර වැඩ වලට නමක් තියලා තිබුනේ. ඒක නිසා කොල්ලෝ ඇත්තටම අපෙන් ගේම ඉල්ලන්න බයයි මොනව උනත් ඩිල්ශාන්ට නම් මගෙත් එක්ක හිටපු නිසා කිසිම කරදරයක් උනේ නැහැ. පන්තියටම කේක් ගෙනත් දෙන්න වුණු එක විතරයි වුනේ.

" එදා උඹේ යාළුවා ඉරෝෂ කියපු දේ මට අදයි තේරෙන්නේ හරියටම "

එදා පලවෙනි සතියේ අන්තිම සිකුරාදා දවස. අපි ඉන්ටර්වල් එකෙන් පස්සේ පීරියඩ් එකේ ක්‍රෙමිස්ටි ලැබ් එකේ ඉන්නකොට ඩිල්ෂාන් එහෙම කිව්වා. මට මූ කියන දේවල් වල අගක් මුලක් තේරෙන්නේ නැහැ සමහර වෙලාවට

" ඒ කිව්වේ "

මම නළල රැලි කරගන්න ගමන් උගේ මුහුණ දිහා බැලුවා.

" ඉරෝෂ කිව්වනේ මම උඹ ගාවට වැටුණේ මගේ වාසනාවට කියලා.. ඒක ඇත්ත "

" උඹ මොකද එහෙම කියන්නේ ? "

" නැහැ උඹට හැමෝම බයයි නේ බං ක්ලාස් එකේ, මට පුදුමයි ඇයි උඹ මාත් එක්ක ෆිට් වුණේ කියලත් වෙලාවකට. උඹත් එක්ක ඉන්න නිසා කවුරුත් මට මොකුත් කියන්නේ නැහැ. අලුතෙන් ආපු අනිත් උන්ට දීපු රැග් එක දැක්කම මම බය වෙලා හිටියේ. දැන් තේරෙනවා උඹ ලග ඉන්න නිසයි කවුරුත් මට මොකුත් කරදර කලේ නැත්තේ කියලා "

" එහෙම තමයි බං.. අලුතෙන් කොලේජ් එකකට ගියාම ඕවා නෝමල් දේවල්, එනිවේ.. ඕවා මේ සතියෙන් ඉවරයි. බය වෙන්න දෙයක් නැහැ උඹට "

මම එහෙම කියලා ආපහු මම කර කර හිටපු වැඩේ පටන් ගත්තා. ටිකක් වෙලා ගිහින් ඔලුව උස්සලා බලද්දි ඩිල්ශාන් මගේ මූහුණ දිහාම බලන් ඉන්නවා. මේ මොන XXX ද ?

" මොකද හුXXX කට ඇරගෙන බලන් ඉන්නේ ? පාඩම් කරපන් "

මම කිණ්ඩියට වගේ එහෙම කිව්වම තමයි ඌට සිහිය ආවේ.

පොරට ලැජ්ජ හිතුනද කොහෙද, ඌ ඊට පස්සේ සද්ද නැතිව පාඩම් කරන්න පටන් ගත්තා.

එදා ආෆ්ටර් ස්කූල් ෆුට්බෝල් ප්‍රැක්ටිස්. ඉරෝෂයයි මමයි කැන්ටින් එකෙන් දවල්ට කාලා චේන්ජින් රූම් පැත්තට ගියා. යද්දි මම ඩිල්ශාන් ගැන කිව්වා

" මම කිව්වේ ඌ ගේ තමයි කියලා " ඉරෝෂයා හිනා වෙවී කියනවා

" අනේ මන්ද බං.. ඌට පිස්සු.."

" හා.. හා.. උඹට හිත වැටිලද දන්නේ නැහැ, අනේ පව් අර අසරණ සචින්ත අයියට තමයි යන එන මං නැති වෙන්නේ.."

" තොට මොන්ගල්ද ? " මම ඉරෝෂයව තල්ලු කලා

මොනවා උනත් ඩිල්ෂාන්ගේ ඔරියන්ටේශන් එක ගැන දැනගන්න මට වුවමනාවක් තිබුණේ නැහැ, ඌ ගේ වුනත් නැතත් මම උගේ ක්ලාස් මේට් විතරයි. අදටත් මම දන්නේ නැහැ ඩිලා ගේ ද කියලා.

එදා හවස ප්‍රැක්ටිස් ඉවර වෙද්දි කලුවර වැටෙන්නත් ලං වෙලා. අපි යාළුවෝ සෙට් එකම ආෆ්ටර් ප්‍රැක්ටිස් වොශ් කරලා, ගෙවල් වලට එන්න පිටත් වුණා. මම ඉරෝෂයි අනිත් උන්ට සී යූ පාරක් දාලා බස් හෝල්ට් එකට ආවා.

" ලහිරුවා.."

" මොකද බන් "

" අන්න උඹේ ප්‍රේම වසන්තයා ඇවිත් බස් හෝල්ට් එකේ "

ඉරෝෂයා කියද්දි තමයි මමත් දැක්කේ සචී අයියා ක්ලාස් ගිහින් යන ගමන්, ස්කූල් එක ලඟට ඇවිත්.

" ඔයා මොකද මෙතන කරන්නේ " මම ඇහුවා

" ඇයි මම මෙතැනට එන්න හොඳ නැද්ද ? "

එයා හිනා වෙවී කියනවා. ඒත් මොකක් හරි අවුලක් මූහුණේ තියෙනවා. සචී අයියා හැරෙන කොට මට කියන්න පුළුවන්නේ ඉතින්..

" නැහැ.. නැහැ.. ඔයා එනවා කිව්වේ නැහැනේ "

" ම්ම්ම්... අනිත් දවසේ කියලා එන්නම්කෝ.. ඇයි බයද මම ආවම ඔයාගේ යාලුවෝ දකී කියලා ? "

" ඔන්න කිව්වා ඉතින්.."

මේ සේරම දේවල් ඉරෝෂයා පැත්තක ඉදන් අහගෙන ඉන්නවා. ඌට හිනා

" ලහිරුවා මම මේ බස් එකේ යන්නම්, මන්ඩේ මීට් වෙමු. යන්නම් අයියේ " ඉරෝෂ ඊළඟට ආපු බස් එකේ නැගලා ගියා.

" අද මගේ ලගට එන්නේවත් නැහැ " සචී අයියා නෝක්කාඩු කියන්න ගත්තා.

" අනේ එහෙම එකක් නැහැ පන " මම එයා ළඟට කිට්ටු වුණා

" ඔව් ඉතින් අලුත් කොල්ලෝ එහෙම ඇතිනේ දැන් ෆුට්බෝල් ටීම් එකේ "

ඔන්න බළලා පැන්නා මල්ලෙන් එලියට

" ඕහෝ.. මට හිතුනා ඕක තමයි කියලා, විකාර නම් කියන්න එපා හොඳේ, මට එහෙම ඕනෙ නැහැ "

මට ඇත්තටම ගොඩක් දුක හිතුණා

" හරි.. හරි.. මම එහෙම කිව්වේ නැහැනේ, ඒ උනාට මට බයයි චූටි "

එයා දුකින් කියද්දී මට පව් කියලත් හිතුනා.

අපි ඊලඟට ආපු බස් එකට නැග්ගා. වැඩිය සෙනඟක් හිටියේ නැහැ, ඒත් අපි දෙන්නා හිටගෙන. බම්බලපිටිය හරියෙදි තමයි වාඩි වෙන්න සීට් එකක් ලැබුණේ, ඒ වෙනකන් අපි දෙන්නා වචනයක්වත් කතා කළේ නැහැ, සීට් එක ලැබුනම මාව වීදුරුවේ අයිනට දාලා සචී අයියා මෙහා පැත්තෙන් වාඩි වුනා. මගේ කරට අතකුත් දාලා මාව ලඟට තුරුල් කරගෙන දැන් එයා හිමීට කතා කරන්න පටන් ගත්තා.

" ඇයි චූටි කතා කරන්නේ නැත්තේ ? "

" මුකුත් නෑ අයියේ.. මට මහන්සියි ටිකක්.."

" මන් ඔලුව අත ගන්නද ? "

" මේ බස් එකේ "

" ඔව්.. මගේ චූටි පැටියා මගේනේ, කොහේ වුණාම මොකද ? මට ඕන දෙයක් කරන්න පුළුවන් "

එයා එහෙම කියද්දි මට ඔක්කොම තරහ, දුක අමතක වෙලා ගිහින් ලොකු සතුටක් හිතට ආවා. මම එයාගේ අත අල්ල ගත්තා. එයා ඇඟිල්ලකින් හිමීට මගේ අතේ ඉරි අඳිනවා.

" බබාගේ කොන්ඩේ ෂැම්පු සුවඳයි "

" ඔව් ප්‍රැක්ටිස් ඉවර වෙලා එහෙන්ම නෑවා. දාඩිය පිටින් බස වල එන්න බැහැනේ "

" මට නම් ඕව කියන කොට තවත් බයයි, මගේ කොල්ලව කවුරුහරි දැලේ දා ගනීද මන්දා , ඇඳුම් ඇඳගෙන නේද නාන්නේ ? "

" හි.. හී.. ඔව් මෝඩයෝ... ඔයා හිතුවද හෙලුවෙන් නානවා කියලා, සමහර උන්නම් එහෙමයි. මම එහෙම නැහැ හොඳේ... හි..හී "

මට සචී අයියා කියන කතා වලට හිනා

" අපෝ ඔය වැඩේ හරියන් නැහැ.. ඕක නවත්තන්නකෝ.. කෙහෙල් මල් ෆුට්බෝල්.."

එය මුහුණ නරක් කරගෙන කියනවා

" අනේ අයියේ.. මේ අවුරුද්ද විතරනේ.. ඊට පස්සේ ගුඩ් බායි ෆුට්බෝල්.. හෙලෝ ස්ටඩීස්.. හරිද ? "

" මට බයයි බබා.. ඒකයි කියන්නේ.. හෙට ක්ලාස් ගිහින් අපේ ගෙදර එනවා නේද ? " එයා හිමීට මගෙන් අහනවා

" ආහ්.. හෙට ක්ලාස් නැහැ... සර් රට ගිහින්. ආපහු නෙක්ස්ට් වීක් "

" එහෙනම් උදෙන්ම අපේ ගෙදර එන්න " 



" ඔයාට ක්ලාස් නේද ? "

" මම හෙට යන්නේ නැතුව ඉන්නම් "

" අනේ එහෙම එපා අයියේ.. ඔයාලට දැන් එක්සෑම් එකත් ලඟයි නේ "

" ඉතින් මගේ චූටි කොල්ලා ලඟ ඉන්න ඕනනේ මට ගොඩක් වෙලා " එයා පොඩි එකෙක් වගේ හුරතල් වෙනවා

" ඔයාට ක්ලාස් එකොළහට ඉවරයිනේ.. මම ඒ වෙලාවට එන්නම්.. හොඳ අයියනේ "

මම අමාරුවෙන් එයාව ක්ලාස් යවන්න කැමති කරව ගත්තා.

" ඉතින් ඔයා උදේ ඉඳන් මොකද කරන්නේ ? "

" මම ඔයා එනකොට ඇවිත් ඉන්නම් කෝ ඔයාලගේ ගෙදර "

" මම නැතිව තනියෙන් ඉන්න පුලුවන් ද අපේ ගෙදර ? "

" මම ඔයා එනකන් ඔයාගේ ඇඳට පැනලා දොයිය ගන්නවා "

" කී එක තියෙන තැන ඔයා දන්නවනේ..ගේ ඇතුලට වෙලා දොර වහගෙන ඉන්න හොඳද.."

" ශ්‍රීමතී ආන්ටි එහෙම හදිසියේ ආවොත් බය වෙයි හොරෙක් පැනලා කියලා.."

" අම්මා උදේම ගියාම ඉතින් ආපහු එන්නේ හවසනේ පැට්ටෝ.."

මාව ගෙදර ළඟටම ඇරලවලා සචී අයියා ගියා. එදා රෑත් අපි දෙන්නා ගොඩක් වෙලා ෆෝන් එකෙන් කතා කර කර ඉඳලා නිදා ගන්න කොට රෑ 12 ත් පහුවෙලා



----------------------------------------------------------------------------





පහුවදා උදේ නමයට විතර මම සචී අයියලගේ ගෙදර ගියා. ශ්‍රීමතී ආන්ටි වැඩිපුර ගෙදර නැති වුණත්, වත්ත ගෙදර ලස්සනට තියාගෙන ඉන්නවා. හරිම පිළිවෙලයි. මම කී එක අරන් ගෙදර ඇතුලට ගිහින් දොර ඇතුලෙන් ලොක් කර ගත්තා සචී අයියා කිව්ව විදිහට. සචී අයියගේ රූම් එක ඇතුලට ආවම දැනෙන්නේ එයාගේ සුවඳ, මුලු කාමරේ පුරාම. මේ දවස්වල පාඩම් කරනවා වැඩි හින්ද ද කොහෙද කොල්ලට රූම් එක අස් කරන්නවත් වෙලාවක් නැහැ වගේ. කාමරේ පුරාම පොත් පත්

මම මුළු කාමරේම අස්කරලා අතුගෑවා. තවම වෙලාවේ 10 යි. මම ආවා කලින් වැඩියි වගේ. ටිකක් වෙලා සචී අයියගේ ඇඳේ හාන්සි වෙලා හිටපු මම චූ පාරක් දාන්න ඕන වෙලා එයාගේ බාත්රූම් එකට ගියා. බේසමක් පිරෙන්න සචී අයියගේ කිලුටු ඇඳුම්.

" මේ තියෙන්නේ වැඩ "

මම මටම කියාගත්තා. කොල්ලට රෙදි ටික වත් හෝද ගන්න වෙලාවක් නැහැ වගේ. සචී අයියා අන්ඩවෙයාර්ස්, වෙස්ට් වගේ ඒවා හෝදගන්නේ අතින්මයි. කවදාවත් ඒවා වොෂින් මැෂින් එකට දාන්නේ නැහැ, මම රූම් එකට ගිහින් ඇඳන් හිටපු ඩෙනිම් එකයි ටී ෂර්ට් එකයි ගලවලා සචී අයියගේ කොට කලිසමක් ඇඳගෙන ආපහු බාත්රූම් එකට ආවා එයාගේ රෙදි ටික හෝදලා දාන්න. මම එයාගෙ රෙදි ටික හේදුවේ ගොඩක් ආදරෙන්, ආසාවෙන්. මගේ කොල්ලගේ වැඩ මම කරල දෙන්නේ නැතුව කවුරු කරලා දෙන්නද.. ඒ වෙලාවේ සචී අයියා කෝල් කළා.

" බබා ඔයා කොහෙද ? අපිට ඉන්ටර්වල් "

" මම ඔයාගේ ගෙදර. කාමරේ හැටි... කැලේ වගේ.. ඔන්න මම අස් කළා.."

" අනේ මේ දවස් වල අස්කරන්න වත් වෙලාවක් නැහැ පැට්ටෝ, ඔයා ඕවා කරන්න ඕන නැහැ, මම හෙට අස් කරන්න හිටියේ, ඔයා දොයියගන්න ටිකක් "

" හි..හී... දොයිය ගන්නේ කොහෙද වැඩ ගොඩයි මට.."

" මොනවද වැඩ ? "

" මගේ මහත්තයගේ වැඩ තමයි. කාමරේ අස් කරන්න, රෙදි හෝදන්න, උයන්නත් තියෙනවා.

" අනේ මගේ චූටි නෝනා... උම්මා... ඔයා රෙදි හෝදන්න එහෙම යන්නේ නැහැ.. මම ඒවා කර ගන්නම්. එද්දි මම අපිට කන්න කෑම අරන් එන්නම්.. හරිද ? "

" හි.. හී... රෙදි හෝදලත් ඉවරයි. මම දැන් නාන්න හදන්නේ, උයන්න නම් දන්නේ නැහැ පන... දැනට කඩෙන් කමුකෝ. මට උයන විදිහ ඔයා පස්සේ වෙලාවක කියලා දෙන්න.

" ඔයා පව් පැටියෝ.. ඇයි රෙදි හේදුවේ...ඔයාට ඕවා හුරු නැහැ.."

" හුරුයි... හුරුයි.. දැන් ක්ලාස් එකට යන්න. ඉවර වෙලා එද්දි මට කෝල් එකක් දෙන්න.

" හා පැටියෝ.. පරිස්සමෙන් ඉන්න.. උම්මා.. මගේ චූටි කොල්ලා.."

එයා එහෙම කියලා ෆෝන් එක තිබ්බා

මම රෙදි ටික සේරම හෝදලා වේලෙන්න දාලා ආපහු ඇවිත් නා ගත්තා. අයියා එනකං ටීවී බැලුවා. 11.30 වෙද්දි සචී අයියා ආවා. ආපු ගමන් මාව බදාගෙන උම්මා ගොඩක් දුන්නා. මම එයාගේ තුරුලට වෙලා ගොඩක් වෙලා හිටියා. එයාගෙ දාඩිය සුවඳට මුහුවුනු පර්ෆියුම් සුවඳට මම ගොඩක් ආස කළා.

" දැන් බබාට ආයෙත් නාන්න වෙනවා "

එයා එහෙම කිව්වේ මගේ ඔලුව අත ගාන ගමන්

" කමක් නැහැ.. මම ඔයා නැතුව පාලුවෙන් හිටියේ.. "

" අනේ මගේ පැටියෝ.. මගේ රෙදිත් හේදුවද ? පිස්සා.. "

" ඒ පිස්සු කියන්නේ.. මම නැත්තන් කවුරු කරන්නද ? "

" මගේ අණ්ඩවෙයාස්නේ ගොඩක් තිබුණේ.. බැහැ කියලා හිතුනේ නැද්ද ? "

" ඔයාට මගේ අන්ඩර්වෙයාර්ස් අඳින්න හොඳ නම්, මට ඔයාගේ ඒවා අඳින්න හොඳ නම්, හෝදන්න බැරි මොකද "

මම එයාගේ නහය මිරිකලා කිව්වා

" උඹනම් මටම මවපු කොල්ලෙක්.. මේ ආදරේ හැමදාම මගේ නේද බබා ? "

" නැත්නම් මෙහෙම ඉදීවිද.."

අපි දෙන්නගේ තොල් හිමීට පැටලුනා. සචී අයියා මාව උස්සගෙන රූම් එකට ගිහින් මාව ඇඳ උඩින් තිබ්බා. මම උඩට මොකුත් ඇදන් හිටියේ නැහැ. සචී අයියා හිමීට මගේ නිපල්ස් දෙකේ රස බලන්න පටන් ගත්තා. මාරුවෙන් මාරුවට ඒවා උරලා බිව්වා. එයා කලබලෙන් එයාගේ ටී ෂර්ට් එකයි ඩෙනිම් එකයි ගලවලා අන්ඩර්වෙයාර් එක පිටින්මආපහු මාව ඇදේ පෙරලගෙන කිස් කරන්න පටන් ගත්තා. විනාඩි පහළොවක් විතර එයා මගේ මුළු ඇඟම දිව ගගා රස බැලුවා.

" අපි නාමු "

එයා මාවත් වඩාගෙන බාත් රූම් එකට ගියා. ෂවර් එක ඇරලා අපි දෙන්නම ආපහු තොල් උරන්න පටන් ගත්තා. එයා හිමීට මගේ ෂර්ට් එකයි එයාගේ අන්ඩවෙයාර් එකයි ගලවල බිමට දාලා ආපහු මාව වඩාගත්තා, මගේ කකුල් දෙක එයාගේ බඩ වටේ දාගෙන පොඩි එකෙක් වගේ එයාගේ තොල් වල රස බැලුවා.

අපි දෙන්නා දැන් හොදටම තෙමිලා... එයා මාව බිමින් තියලා මාව අනිත් පැත්තට හැරෙව්වා. හිමීට පිට දිගේ දිව දාගෙන ඇවිත් මගේ හිල ලග නතර වෙලා, ඒකේ රස බලන්න පටන් ගත්තා. මට ආසාවට කෙඳිරි ගෑවෙනවා.

විනාඩි පහක් විතර හොඳටම මගෙ හිල ඇතුලට දිව දාල තෙත් කරපු සචී අයියා ආපහු නැගිටලා මාව ඉස්සරහ පැත්තට හරවගෙන ආපහු කිස් කලා. මම පහලට වෙලා එයාගේ මල්ලියාව කට ඇතුළට ගත්තේ ගොඩක් ආසාවෙන්... ඒකෙන් උණු උණුවේ ප්‍රීකම් බේරෙනව. මම ගොඩක් වෙලා එයාගේ මල්ලියව රස බැලුවා. එයාට හොඳටම ෆීලින්ග්ස් ඇවිත් දැන් ඉන්න බැහැ, ඇඹරෙනවා.. ගොරවනවා.. මගේ කොල්ලගේ ෆීලින්ග්ස් ඇවිස්සුනාම නාලාගිරි ඇතා වගේ තමයි ඉතින්...

" ම්ම්ම්.... දැන්නම් මට ඉන්න බැහැ පැට්ටෝ.."

එයා එහෙම කියන ගමන් මාව නැගිට්ටලා බෙල්ල කිස් කරලා අනිත් පැත්තට හැරෙව්වා. එත් එක්කම එයාගේ මල්ලියා මගේ පිටිපස්සෙන් ඇඟ ඇතුළට ගියේ තත්පර ගානක් ඇතුලත.. මම ටිකක් රිදුන නිසා ඉස්සරහට වුණා.

සචී අයියා මාව තද කරල බදාගෙන ගහන්න පටන් ගත්තා. එයා කෙඳිරි ගගා එක එක ඒවා කිය කියා ෆක් කලේ වෙනදටත් වඩා ආදරෙන්. අපි දෙන්නා සෙක්ස් කරන හැම මොහොතක්ම අළුත්. සචී අයියා හැමදාම අලුත් විදිහට තමයි මාත් එක්ක සෙක්ස් රස වින්දේ... අපි දෙන්නා ගොඩක් වෙලා ඒ විදිහට සෙක්ස් කලා. හැමදාම වගේ ගොරවගෙන එයාගේ මල්ලියා ගෙන් නිදහස් වුණු පැනි ටික මගේ ඇඟ ඇතුලේ උණු උණුවෙන් ගලනවා මට දැනුනා. එයා මාව බදාගෙන ඒ විදිහටම තව විනාඩි කිහිපයක් ඉඳලා එයාගේ මල්ලියව එලියට ගත්තා.

" අද නම් ෂෝක් චුට්ටෝ.. උම්මා මගේ මල්ලි පැටියට.."

එයා මාව බදාගෙන මගේ මගේ නලල ඉඹින ගමන් ආපහු ෂවර් එක ඇරියා.. අපි දෙන්නම තුරුල් වෙලා තව ගොඩක් වෙලා නෑවා.



" සිනා මල් කැකුළු පුබුදා
ඔබ කීවා මට හොරෙන්
ඔබ මා ළඟින් ඉන්න සැමදා....
මා තුරුලු කරන් ආදරෙන්.... ආදරෙන් " 




1 comment: