Friday, October 12, 2012

Chapter 46 - "මතක​ ද..? අතීතය..."

සචී අයියා දවස් කිහිපයක් හොස්පිට්ල් එකේ ඉඳලා ගෙදර එක්ක ආවා. ආවට පස්සේ වුනත් අපි දෙන්නා අතරේ වැඩි කතා බහක් සිද්ද වුණේ නැහැ. මම එක්සෑම් එකට ටිකක් වැඩිපුර මහන්සි වෙලා වැඩ කලා. කරන්න ඉතුරු වෙලා තිබුනේ එච්චරයි. එකම ගෙදර අපි දෙන්නා ආගන්තුකයෝ වගේ හැසිරුනා. ඒ වෙනස අම්මට වගේම ශ්‍රීමතී ආන්ටිට වුණත් තේරෙන්න ඇති. ඒත් කවුරුත් මගෙන් මුකුත් ඇහුවේ නැහැ. ඒක මට ලොකු සැනසීමක් වුණා. මානිල්ක අයියා ඉඳලා හිටලා SMS කලා. කතා කලා. ඇන්ඩෲ නම් ඒ වෙද්දි ලංකාවේ හිටියේ නැහැ.

A/l Exam දවස්වල මට ඉරෝෂයව මීට් වුනෙත් නැහැ. ඒ අපි දෙන්නා කරපු සබ්ජෙක්ට්ස් වෙනස් නිසා.
English Paper එ​ක තිබුන දවසේ අපි කතාකරගත්තා අන්තිම දවසට කොල්ලෝ කට්ටිය සෙට් වෙලා ජොලියක් දාමු කියලා. අපිට අන්තිමට තිබුනේ පොදු පරික්ෂණය. 30th August. එදා 11 වෙද්දි අපේ ජීවිතයේ අවුරුදු 2 ක්ම ගැලවෙන්න බැරිව හිටපු උසස් පෙළ විභාගෙන් අපි නිදහස් වුණා. කොල්ලෝ ඔක්කොම හිටියේ පුදුමාකාර සතුටකින්. මගේ ෆුට්බෝල් සගයෝ වෙච්ච සුරාජ් අයියා, රමිත් අයියා, කනිශ්ක අයියලා දෙන්න තුන්දෙනත් දෙවැනි සැරේට එක්සෑම්ස් කලා. කාලයකට පස්සේ හම්බ වෙච්ච නිසා අපි කට්ටියම ලන්ච් එකට යන්න තීරණය කලා. අපි සෙට් එක ඔක්කොම හය දෙනයි. මම, ඉරෝෂ, උදාර.. ඔක්කොම ෆුට් බෝල් ගහපු උන්. අපි ඉතින් හම්බවෙන හැම යාලුවෙක්ටම කතා කරලා ෆෝන් වලින් යාලුවෝ එක්ක ෆොටෝ ගහගෙන, හැම එකෙක්ටම සුභ පතලා කොලේජ් ගේට් එකෙන් එලියට ආවා. 

" මචං අපි කොහෙද යන්නේ ? ලන්ච් කියලා හැමදාම යන්නේ MC Donalds, KFC, යන්න බැහැ බන්..."
සුරාජ් අයියා කියනවා

" ම්ම්ම්... මවුන්ට් යමුද ? මම දන්න ප්ලේස් එකක් තියෙනවා.."

මම අයිඩියා එක දැම්මා

" කොහෙද බන් ? "

" Loon Tao.. Sea Food Restaurent එකක්. පට්ට කෑම.."

" අඩෝ සිරා මමත් ගිහින් තියෙනවා, එතන එළ.." සුරාජ් අයියා කියද්දි අනිත් උන් ටිකත් කැමති වුණා. කට්ටියම ඇවිත් 154 ක එල්ලුනේ මවුන්ට් ලැවිනියා යන්න. බස් එකේ ටිකක් සෙනඟ හින්දා අපි හිටගෙන හිටියේ. ටිකක් දුර යද්දි මටයි සුරාජ් අයියටයි සීට් එකක් හම්බ වුනා. අනිත් උන් එහේ මෙහේ වාඩි වෙලා. මාව අයිනට දාලා සුරාජ් අයියා මගේ එහා පැත්තෙන් වාඩි වුනා.

" ඉතින් මල්ලියා.. උඹව ගොඩක් කාලෙකින් දැක්කේ මාස හතරකින් විතර.."

" ඔව් නේ.. අයියලා ඉතින් පේන්නේ හිටියෙත් නැහැනේ... ෆයිනල්ස් බලන්න ආවෙත් නැහැ නේ.."

" මම එන්න හිටියේ බන්, කොහෙද අපේ ගෙදර උන් එක්ක ටුවර් එකක් සෙට් උනා නේ මැලේශියා යන්න.."

" ඔව් මම දැක්කා උඹ ෆේස්බුක් එකේ ෆොටෝස් එහෙම දාලා තියෙනවා "

" කමෙන්ට් එකක් වත් දාන්න එපා.. "

" මම දැම්මේ නැතිවට ඔය ඕන තරම් දාලා තියෙන්නේ.. උඹේ අර ශෝක් ෆොටෝස් ටිකක් අප්ලෝඩ් කරලා තිබුනා මම දැක්කා පූල් එකක් ලඟ.. හික්.. හික්.. කෙල්ලෝ හෝ ගාලා කමෙන්ට්ස් කරලා තිබුනේ.."
මම කිව්වේ සුරාජ් අයියා ස්විමින් ෂෝට් එක පිටින් පූල් එකක ඉන්න පික්ස් ටිකක් මතක් කරලා.

" ආහ්.. ඔව්.. ඔව්.. ඒ මන් අපේ ගෙදරදි නිකන් ආසාවට ගත්ත ෆොටෝස් ටිකක්. හිතුවේ නැති ප්‍රතිචාර තියෙනවා"
සුරාජ් අයියා ඇහැක් ගහලා කිව්වා

" ඔව්.. ඔව්.. උඹත් ඉතින් ඕව දාන්නේ නිකන් නෙවේනේ.. කාව කාව හරි අවුස්සලා දැලේ දාගන්නනේ.."
මම හිමීට සුරාඡ් අයියට විතරක් ඇහෙන්න කිව්වා.

" පල.. පල.. උඹට ජෙල නේ ? "

" මට ? ඒ මොකටද ? "

" හි.. හී.. ඔව්.. ඔව්.. දැන් ඉතින් කට්ටිය ඉන්නවනේ අපි මොකටද ? "

" ඒවා ඉවරයි බන්.." මම කියද්දී එකපාරටම සුරාජ් අයියා මගේ දිහාවට හැරුණා.

" සිරාවටද කියන්නේ ? ඇයි මොකෝ වුනේ ? "

" එහෙම දේවල් තිබිලා ඉවර වුනා. මේවා මෙහෙම බස් එකේ කතා කරන්න බැහැ. අපේ පස්සේ වෙලාවක නිදහසේ කතා කරමු.."

" අනිවා කියන්න ඕනි හරිද ? " සුරාජ් අයියා මගේ අතින් අල්ලලා මිරිකන ගමන් කිව්වා.

" ඉතින් බන් රිසාල්ට්ස් එනකම් මොකද කරන්නේ.."
මම ඇහුවා

" රිසාල්ට්ස් එනකම් ඉන්නෙ නැහැ බන්.. මම #### කෝස් එකට UK යනවා ඉක්මනට.."

" නෑ... සිරාවට ? කොහෙටද යන්නේ ? මමත් UK යනවා ඒ කෝස් එක කරන්න.. බලන්න කියා මේ අපි දෙන්නම එකම බෝට්ටුවෙනේ "

" අම්මට.. සිරාවටද උඹ කියන්නේ ? " සුරාජ් අයියටයි පුදුමයි

" ඔව් බන්.. මම තවම යුනි එකක් බලනවා. අයියා ඉන්න තැනට ලඟ වෙන්නත් එපැයි.."

" අඩෝ සිරා මචං.. රමියත් එනවා, කසුනුත් එනවා, කසුන්ගේ තාත්තගේ ඒජන්සි එකෙන් යන්න සෙට් වෙලා ඉන්නේ. උඹටත් එතැන සෙට් කරලා දෙන්නම්. අපි යන යුනිවර්සිටි එකටම යමන්.. ඔක්කොම එකට ඉද්දි සිරා බන්.. අපි යුනිවර්සිටීස් දෙක තුනකම බැලුවා. තවම සිලෙක්ට් කලේ නැහැ. උඹ වරෙන්කෝ අම්මත් එක්ක, මම එතැනට එක්ක යන්නම්.. ගිහින් කතා කරලා බලමු "

" ඒක නම් ඇත්ත. එහෙනම් නෙක්ස්ට් වීක් එකේ යමුද ? අඩෝ මට මෙහෙන් චුත වෙලා යන්න ඕනෙ බන් ඉක්මනට.."

" එල කිරි තමයි කොල්ලෝ.." සුරාජ් අයියා මට පහක් දැම්මා


අපි Lunch ගන්න Loon Tao එකට සෙට් වුනාමත් කතා කලේ UK යන එක ගැන. ඒත් ඉරෝෂයා විතරක් අපි යද්දි, අපිත් එක්ක යන්න එන්නෙ නැති එක ගැන මට පොඩි අවුලක් තිබුනා. මතක ඇති කාලෙක ඉදන් මමයි ඉරෝෂයයි හැම දෙයක්ම කලේ එකට නි​සා. ඒත් ඌට රිසල්ට්ස් එනකල් මෙහෙ ඉන්න සිද්ධ වෙනවා කියලා ඌ කලින්ම කියලා තිබුනා. ඉරෝෂයාගෙ Family එක ටිකක් Complicated. අම්මලා තාත්තලා හිටියේ රටවල් දෙකක. අනිත් එක ඌ යන්න ඕන වෙනම කැම්පස් එකකට. මොකද ඉරෝෂයා ඉගෙන ගන්න subject එක වෙනම එකක් නිසා. ඒවා ඔක්කොම එක්ක රිසල්ට්ස් එනකල් ඌට කල් ඕන කියලා කිව්වා.


" මචන් මෙහෙම නෙවේ, අපි බෝතලයකට වගේ සෙට් වෙමු නෙක්ස්ට් වීක් වගේ, අද යුනිෆෝම් පිටින් මුකුත් කරන්න බැහැ නේ.. මොකද කොල්ලා කියන්නේ.."
සුරාජ් අයියගෙන් තවත් යෝජනාවක්.

" ගහනවා නම් VAT 69 එකක් වත් ගහමු. මට නම් බැහැ ගල් අරක්කු ගහන්න සෙට් වෙන්න "
රමිත් අයියා කියනවා

" ආ.. උඹ සුද්දා වෙලා ආ.. හරි.. හරි.. මම බඩු ලැහැස්ති කර ගන්නම්. නෙක්ස්ට් වීකෙන්ඩ් අපේ අම්මලා නුවරඑලි යනවා, දවස් දෙකක් නැහැ. එදාට සෙට් කර ගමු.." සුරාජ් අයියම ප්ලේස් එකක් සෙට් කලා

" අපි බඩුවකුත් ගහනවද එදාට.."
කණිෂ්ක අයියා අහනවා. මිනිහා හෙන බඩු කාරයා.

" ආ... උඹ ආසයි නේද.. වරෙන් උඹට ලොකු බඩුවක් සෙට් කරලා තියන්නම්.."
සුරාජ් අයියා ඌට නෝන්ඩියට කියනවා

අපි එදා ලන්ච් එකත් අරන් ගෙවල් වලට එන්න පිටත් වුනේ නෙක්ස්ට් වීක් එකේ ආපහු හම්බවෙන බලාපොරොත්තුවෙන්. මම ගෙදර ගිහින් ෂර්ට් එකයි බැනියමයි ගලවලා දාලා කලිසම පිටින් ඇඳට වැටුනා.එදා ටිකක් වැස්ස දවසක්. වැහි කළුවරයි වැහි පොදයි නිසා සීතලත් එක්ක. මම ඇඳේ දිගා දිගාවෙලා ඇස් දෙක පියා ගත්තා. මගේ හිත හිමීට අතීතයට ගියා.

-----------------------------------------------------------------------


ඒ අදින් ගොඩක්.. ගොඩක්.. කාලයකට කලින්. එතකොට මම නමය වසරේ. සුරාජ් අයියා දහයේ. කොල්ලෝ ඌට හරි බයයි. මිනිහා ගොඩක් සැරයි. ඒත් මම ඌට එච්චර බයක් තිබුණේ නැහැ. මම ඌව ගනන් ගත්තේ නැහැ. ඒක ගැන උගේ හිතේ තරහක් තිබුණෙත් නැහැ. අපි හවසට ෆුට්බෝල් ප්‍රැක්ටිස් කරලා ඉවර වෙලා ෂවර් කරගෙන ගෙදර යන්න ලැහැසිති වෙද්දි 5.30 පහු වෙනවා. එදා වහින්න වගේ තිබුණ නිසා කොල්ලෝ ඔක්කොම ඉක්මනට ගියා. ෂවර් රූම් එකේ ඉතුරු වුනේ මමයි සුරාජ් අයියයි විතරයි. කොල්ලෝ ගොඩක් වෙලාවට නාන්නේ හෙලුවෙන්. ඒක සාමාන්‍ය දෙයක්. ඉතින් මමත් ඇඟේ නූල් පොටක් වත් නැතිව නානවා. සුරාජ් අයිටත් මගේ එහා පැත්තේ ෂවර් එකට ඇවිත් ඌ ඇදන් හිටපු ෂෝටයි අන්ඩවෙයාර් එකයි ගලවලා දාලා නාන්න පටන් ගත්තා. 

උගේ වයස හැටියට සෑහෙන්න ලොකු මල්ලියෙක් හිටියා ඌට. මම ඇත්තම කියනවා නම් ඒක දිහා බැලුවා. නැත්නම් මට පේන්නේ නැහැනේ. මම ඌ දිහා බලනවා කියලා සුරාජ් අයියට නෝට් වුණා. එක පාරටම අපි දෙන්නගේ ඇස් එකට යා වුණා. මගේ දිහා තත්පරයක් දෙකක් බලන් හිටපු සුරාඡ් අයියා එකපාරටම මගේ ඇඟට පැනලා මගේ තොල් දෙක කිස් කලා. ඒ වෙලාවේ වෙච්ච දෙයක් මටත් හරියට හිතා ගන්න බැරි වුනත් මමත් ඒ ෆීලින් එකට ආස කලා. අපි දෙන්නගේ මල්ලිලා එකට තෙරපෙද්දී සුරාජ් අයියා මාව තව තවත් තද කරගෙන කිස් කලා. අපි දෙන්නගෙම හැඟීම් ඒ වෙද්දී හොඳටම ඇවිස්සිලා තිබුනේ. සුරාජ් අයියා ෂවර් එක ඕෆ් කරලා මගේ ළඟ දණ ගහගෙන මගේ මල්ලියව කටේ දාගෙන උරන්න ගත්තා. එහෙම ටිකක් වෙලා උරලා සුරාජ් අයියා නැගිටලා ආපහු මගේ තොල් උරන්න ගත්තා. 

" කොල්ලෝ.. මගෙත් ටිකක් ගන්නකෝ "
සුරාජ් අයියා කිව්ව දේ මට තේරුනේ නැහැ. එතකොට එයා මගේ තොලට ඇගිල්ලක් තියල එයාගේ මල්ලියව පෙන්නුවා. එතකොටයි මට මීටර් වුනේ.

මමත් පහලට වෙලා දන්න විදිහට පොඩ්ඩක් කටට දාගෙන ඉරුවා. ඇත්තටම ඒ වෙද්දි මට කිසිම එක්ස්පීරියන්ස් එකක් තිබුනේ නැහැ. මම කොල්ලෙක්ගේ ඉස්සෙල්ලම සක් කලේ සුරාජ් අයියාගේ. ඊට කලින් කොලේජ් එකේ අයියලා, ෆුට්බෝල් ටීම් එකේ අයියලා එහෙම අල්ලලා තිබුණත් ඊට වඩා දෙයක් වෙලා තිබුනේ නැහැ. මම මුලින්ම ලොකු සෙක්සුවල් එක්ස්පීරියන්ස් එකක් ලැබුවේ සුරාජ් අයියගෙන්.

මම ටිකක් වෙලා සුරාජ් අයියාගේ සක් කලා. එයා මාව ආපහු නැගිට්ටවලා මගේ කකුල් දෙක අස්සෙන් එයාගේ මල්ලියව දාලා කිව්වා කකුල් දෙක තද කර ගන්න කියලා. ඊට පස්සේ ටිකක් වෙලා සුරාජ් අයියා මගේ කකුල් අතරේ ෆක් කරලා එයාගේ කිරි ටික විද්දා. ටිකක් වෙලා මාව එහෙම්මම බදාගෙන ඉඳලා එයා මගෙත් අතේ ගස්සලා යැව්වා. ඊට පස්සේ පස්සේ අපි දෙන්නම මුකුත් වුනේ නැහැ වගේ හිනාවෙවී එක එක දේවල් කියව කියව ශවර් එකක් දාගෙන එන්න ලැහැස්ති වුනා. මම ඇඳගෙන ඉවරවෙලා මගේ ප්‍රැක්ටිස් බෑග් එක අවුස්සලා මගෙ ඕඩිකොලොන් එක ගත්තා. මම ඔලුව පුරාම එක හලාගෙන කොන්ඩේ හදනකොට සුරාජ් අයියා මගේ ලඟට ආවා.

" මටත් දීපන්කෝ
 ඕකෙන් ටිකක්.."
සුරාජ අයියා ඉල්ලුවම මම ඕඩිකොලොන් බොට්ල් එක එයාට දික් කලා. මූ කොලෝන් බොට්ල් එක අරගෙන ඇඟේ ටිකක් ගාගෙන ආපහු මට දෙද්දී උගේ අතින් ඒක ලිස්සලා වැටිලා කුඩු වුණා. මට මල් හතම පැන්නා ඉතින්. මොනව කරන්නද මූට ගහන්න කියලා ද, මම බෑග් එක වහලා කරේ එල්ල ගත්තා.

" අනේ සොරි කොල්ලා.. මම උඹට එකක් ගෙනත් දෙන්නම්.."

සුරාජ් අයියට මාර අප්සෙට් වෙච්ච වැඩේට. මම මොකුත් නොකියම එතනින් එන්න ආවා. එදා ඉදන් මම සතියක් විතර මූත් එක්ක කතා කලේ නැහැ. අන්තිමට මූ මට හෙන ලොකු කොලොන් බොට්ල් එකකුත් ගෙනත් දීලා සොරි කියලා මාව ආපහු යාලු කර ගත්තා. ඊට පස්සෙත් අපි දෙන්නා කීහිප වතාවක්ම සෙක්ස් කලා. ජස්ට් කැෂුවල් සෙක්ස්. මම ඔෆිශියලි ඒ විදිහට සෙක්ස් කරපු පළවෙනි කෙනා සුරාජ් අයියා. ඊට පස්සේ ඉරෝෂ. සචී අයියා කවදාවත් මේවා ගැන මගෙන් අහල තිබුනේ නැහැ. ඒ වගේම මම එයාට කියලත් නැහැ. ඒ කාලේ මතක් වෙද්දි හිතෙනව හිටපු විදිහටම හිටියා නම් කොච්චර හොඳයිද කියලා. එහෙම නම් මේ වගේ දුකක් අද මගේ හිත පතුලේ ඉතුරු වෙන්නේ නැහැ. මම එහෙම හිත හිත නැගිටලා වොෂ් එකක් දා ගන්න ගියා.

-----------------------------------------------------------------------

එදා රෑ මම UK යන කතාව ගැන අම්මට කිව්වා. අම්මා නම් අකමැත්තක් පෙන්නුවේ නැහැ ඒ තරම්. ඒක නිසා මාත් එක්ක Monday ඒජන්සි එකට යන්න එන්නම් කිව්වා. අම්මා ගොඩක්ම කැමැති වුණේ මම School එකේ තව කීහිප දෙනෙක් එක්ක යන්න පුළුවන් කිව්වා නිසයි. එදා රෑම අම්මයි මමයි අයියත් එක්ක Skype එකෙන් කතා කලා.

" මල්ලි එන එක නම් ගොඩක් හොඳයි. ඒත් මට දුක අම්මා තනියෙන් නිසා.." අයියා කියනවා

" මට තනියක් නැහැ දරුවෝ.. නිවාඩුවට යන්න එන්න පුලුවන්නෙ. දෙන්නම ඉගෙනගෙන ඉවරයක් කරලා එන්න.."
අම්මා අයියටයි මටයි විස්තර කතා කරගන්න දීලා කාමරෙ​න් ගියා.

" ඉතින් එක්ස්සෑම් කොහොමද බන් ? "

" වරදක් නැහැ, ලියලා දැම්මා. රිසාල්ට්ස් එන්න කලින් පැන ගන්න ඕන. කවුද දන්නේ මොනවා වෙලාද කියලා.."

" උඹ ලියපු හැටි මට ඒකෙන්ම හිතාගන්න පුළුවන්.." අයියා රවනවා

"අඩෝ.... සිරාවටම හොදට ලිව්වා.. උඹ දන්නවනේ මගේ බාග වැඩ නෑ කියලා.." මම කිව්වේ ඇත්තටම.

"මම දන්නවා බන්.. උඹ ඕක පාස් නොවුනොත් පුදුමයක්.."

" උඹ තව සුදු වෙලා බං UK ගියාට පස්සේ "

" පල පල බටර් ගාන්නේ නැතිව.. ඒක නෙවෙයි දැන් මොකද සචින්තගේ තත්වේ ? "

" මොන තත්ත්වයක්ද.. ඔය ඉන්නේ.. මම නම් අද දවසටම දැක්කේ නැහැ.. කාමරේ අස්සෙමයි.. ඕනේ වෙලාවට බැලුවොත් ෆෝන් එකේ.."

" හ්ම්ම්.. උඹ ඕවා ගැන හිතන්න එපා.."

" නැහැ මම ඉතින් ඕවා ගැන හිතුවා නම් මෙලහකට අංගොඩ.." 

" උඹ ඉක්මනට වරෙන්.. කවුද තව එන යාලුවෝ ? "

" සුරාජ් අයියයි, රමියයි.." මම කියාගෙන යනකොටම

" අපෝ.... උඹේ සෙට් එකේ ඉන්න මැරයෝ ඔක්කොම මෙහේ එක්කන් එනවද ? ඉවරයි.. ඉවරයි.. උඹට මෙහෙ ඇවිත් මොනවා කරයිද.. හයියෝ... " අයියා කෑ ගහන්න පටන් ගත්තා

" යකෝ කෑ ගහන්නේ නැතුව හිටපන්.. උන් එහෙම නැහැ.. උඹ දන්නවනේ සුරේජ් අයියා ඩීසන්ට් පොරක් "

" ඔව්.. ඔව්.. ඩීසන්​ට් මැරයා.. ඌ තමයි මම හිතන්නේ අපේ ඉස්කෝලේ ඉතිහාසේ හිටපු ඩීසන්ට්ම මැරයා.. උඹ මෙහෙ ඇවිත් උන් එක්ක මොන මොන යකා නටයි ද දන්නේ නැහැ.."

" හා.. හා.. මොන යකා නැටුවත් මම ඉන්නේ උඹත් එක්කනේ.. ඒක නිසා ප්‍රශ්නයක් නැහැ නේ.. මම උඹ කියන දේ අහනවනේ.."

" ඔව් ඔව් මම දන්නේ නැද්ද මගේ මල්ලි ගැන.."

" එහෙනම් මම Monday ගිහින් වැඩේ ගැන හොයලා බලලා උඹට කියන්නම්.."

" මෙහේ මම ඉන්න තැනට ලඟ යුනි එකක් සෙට් කර ගනින්. ගිහින් ආව ගමන් මට විස්තරේ කියපන් "

" ම්ම්... හරි.. හරි.."

 "එහෙම නම් පරිස්සමෙන් හිටපන්.. අයියා ආදරෙයි ගොඩාක්.."

" මල්ලිත් ආදරෙයි ගොඩාක්.. පරිස්සමෙන.. ටෙක්ස්ට් මී.."  මම කෝල් එක කට් කරලා ආපහු ඇදට ඇවිත් ෆෝන් එක අතට ගත්තා.

" මල්ලා.. එක්ස්සෑම් කොහොමද ? කවද්ද මේ පැත්තේ එන්නේ ආපහු ? "

මානිල්ක අයියගෙන් SMS එකක්. ඒකටත් රිප්ලයි කරලා මම බැල්කනි එකට ආවා.
අද මගේ හිතට ගොඩක් නිදහසක් දැනෙනවා. ඒ එක්ස්සෑම්ස් ඉවර නිසා වෙන්න ඇති.
මම ආපහු කතාව ලියන්න ඕනි කියල හිතුවා.
ඒත් කොහොම කොතනින් ආපහු පටන් ගන්නද කියල මම කල්පනා කලා.
අන්තිමේදී අමාරුවෙන් වුනත් නවත්තපු තැනින් ආපහු ලියන්න පටන් ගත්තා.


-----------------------------------------------------------------------


ඊළඟ සතියේ ඉඳන් මම UK යන ගමන ගැන වැඩ කරන්න පටන් ගත්තා. සුරාජ් අයියා, රමියා, අපි ඔක්කොම එකට තමයි ඇප්ලිකේෂන් දැම්මේ. හැම දෙයක්ම හොඳින් සිද්ද වෙයි කියලා හිතාගෙන අපි කතරගම ට්‍රිප් එකක් යන්නත් කතා වුණා. ඒ කතාව ඇති වුණේ අපි වීකෙන්ඩ් එකේ සුරාජ් අයියලගේ ගෙදර බෝතලයකට සෙට් වෙච්ච වෙලාවේ. 

අපි කොල්ලෝ කට්ටිය ඔක්කොටම කලින් කලේ උන්ගේ ගෙදර පූල් එකට බැස්ස එක. අපේ එකෙක්ගෙවත් ගෙදරක පූල් එකක් තියා පොන්ඩ් එකක් වත් නැහැ. සුරාජ් අයියා තමයි අපේ යාළුවෝ අතරෙ හිටපු පොහොසත්ම කොල්ලා. ඒ වගේම හිත හොඳම කොල්ලා. ඕන කෙනෙක්ගේ දුකකදි උදව් කරන්න ඉස්සර වුනේ සුරාජ් අයියා. කවදාවත් සල්ලි කාර කම ලොකුකම ඉස්සරහට දාන්නෙ නැති බොහොම සරල විදිහට ජීවත් වෙච්ච කොල්ලෙක්

" කොල්ලනේ.. බෝතලෙත් කඩලම පූල් එකට බහිමු "

සුරාජ් අයියා බොට්ල් එකයි, බයිට් ටිකයි ගෙනල්ලා පූල් එක ලගින් තිබුන ටේබල් එකේ තිබ්බා. කිව්වත් වගේ 
කොල්ලා ගෙනල්ලා තිබුනේ VAT 69 බොට්ල් දෙකක් ( VAT 69 කියන්නේ ස්කොච් විස්කි එකක් )
ගෙදර වැඩට හිටියේ අවුරුදු විසිපහක විතර කොල්ලෙක්. මිනිහගේ නම සුරංග. ඌත් ඉතින් කොල්ලෙක් නිසා අපිට අවුලක් තිබුනේ නැහැ. ඌ අපිට ග්ලාසස් සෝඩා ඔක්කොම ගෙනල්ලා දුන්නා. අපිට බයිට් හදලා තිබුනෙත් මිනිහා තමයි.

අපි කොල්ලෝ ටික ඔක්කොම ෂෝටවල් ඇඳගෙන මේසේ වටේට වාඩි වුණා. මම, ඉරෝෂ, සුරාජ්, රමිත්, උදාර, කනිශ්ක. සුරාඡ් අයියා බෝතලේ කැඩුවා. කොල්ලො ටිකට ඉතින් මාර ජොලි. surach අයියා හැමෝගෙම ග්ලාසස් වලට විස්කි දැම්මා. අපි සුරංග කොල්ලටත් එන්න කිව්වා අපිත් එක්ක සෙට් වෙන්න. ඒත් ඌ ආවේ නැහැ.

" බේබිලා ගන්න. මොනා හරි ඕන වුණොත් කියන්න.." මිනිහා එහෙම කියලා ගෙදර ඇතුලට ගියා. අපි කට්ටිය පලවෙනි ෂොට් එක දාගෙන සිගරට් පත්තු කර ගත්තා.

" මචන් උඹ බඩුවක් සෙට් කරල නැහැ නේ කරන්නම් කිව්වට.."
කණිෂ්ක අයියා කතාව පටන් ගත්තා

" අනේ හුත්තෝ.. උඹ ඊයෙත් බඩුවක් ගැහුවා නේද.. මට දිලීප කිව්වා. තොට අදත් ඕනෙද ? "
සුරාජ් අයියා අහනවා

" යකෝ තියෙනවා තියෙනවා නම් පැය 24ම වුනත් ගහනවා.."

" අපෝ තෝ වගේ කැරියෙක්.."

" හා.. හා.. උඹලා හොඳ මිනිස්සුනේ.. ඉස්කෝලේ පොඩි කොල්ලෙක්ට ඉන්න නැහැ "

" එහෙම තමයි ඩෝ, අරින්න පුළුවන් නම් හුඹහක් උනත් මොකද.."
අපි කට්ටියම එක එක විහිලු කරගෙන ආතල් එකේ පූල් එකට බැස්සා.

" මචං අපි ට්‍රිප් එකක් යන්න සෙට් කරමුකෝ බන්.." කණිෂ්ක අයියා කිව්වා

" උඹේ බඩු එක්කද ? " මම ඇහුවා

" ආහ්.. උඹලා නිකන් ඉඳියි ගහපල්ලා කියලා දුන්නොත්.." උදාරයා කියනවා

" බඩු එක්ක නෙවේ බන්, අපි කොල්ලෝ සෙට් එක. කතරගම වගේ හොඳ නැද්ද ? "

" ඒක නම් හොඳයි බන්, අපි කාලෙකින් ගියෙත් නැහැනේ.. "

මමත් ගමනට ගොඩක් කැමති වුනා

" එහෙම නම් ට්‍රිප් එක ඕගනයිස් කරන වැඩේ සුරාජ් කොල්ලටම භාරදෙමු " රමියා කිව්වා

" ඔව්.. ඔව්.. උඹලා හැමදාම මට නේ භාර දෙන්නේ.. මට තනියෙන් බෑ උඹලා එකෙක් මගේ හෙල්ප් එකට ඕනේ "
සුරාජ් අයියා කෑ ගහනවා

" එකෙක්නම් මොනවද අපි ඔක්කොම සප් එක දෙනවා.. නැද්ද ලහිරුවා.." ඉරෝෂයා මගේ කරට අතක් දාගෙන කියනවා

ඔහොම පිස්සු කෙල කෙල අපි හවස් වෙනකන්ම සුරාජ් අයියලගේ ගෙදර ෆන් එකේ හිටියා. අපි හවස පහට විතර එන්න පිටත් වුණා. රමිත් අයියයි කනිෂ්ක අයියයි උන් ආපු බයික් එකේ ගියා. උදාරයා ඉන්නේ සුරාජ් අයියලාගේ ගෙවල් කිට්ටුව නිසා ඌත් පයින් ගියා. මටයි, ඉරෝෂයටයි මොන වාහනද ? අපි දෙන්න හිමින් හිමින් බස් හෝල්ට් එකට ආවා. අපි ටිකක් වෙලා ඉද්දි ඉරෝෂයට බස් එකක් ආවා. ඌ යනකම් ඉඳලා මමත් හිමින් හිමින් අපේ ගෙවල් පැත්තට පයින් ඇවිදගෙන ආවා. මගදී කඩයක් දැකලා චුයින් ගම් එකක් වත් කන්න ඕනි කියලා හිතලා වොලට් එක ගන්න බලද්දී ඒක නැහැ. කෙලියා නේද තාප්පෙටම. මාව රත් වුණා. ඒත් එක්කම මතක් උනා මම වොලට් එක සුරාජ් අයියලගේ ගෙදර සාලේ කොෆි ටේබල් එකක් උඩ තිබ්බා කියලා. එන්න කලබලේට ගන්න අමතක උනා. මම සුරාඡ් අයියට කෝල් එකක් ගත්තා.

" සුරාජ් අයියේ මගේ වොලට් එක දාල ඇවිත් බන් "

" අනේ.. අනේ.. ලහිරුවෝ.. තොගේ සිහිය නම් අන්තිමයි. මම දැන් තොට කෝල් එකක් ගන්න හැදුවා විතරයි.."

" ඔව් බන්..අපිට කැරටි කැඩෙන්න පොවලා ඊට පස්සේ කියනවා සිහිය නැහැ කියලා.. මේ මම දැන් එනවා ආපහු "

" ආහ්.. මම උබට බලෙන් පෙව්වේ, උඹ බබා.. වරෙන්කෝ මම තොගේ කට කඩනවා.."

" හි.. හී.. මම බලන් ඉන්නවා උඹ කඩනකම්.." මම ෆෝන් එක කට් කරලා ආපහු සුරාජ් අයියලගේ ගෙදරට යන්න හැරුණා.

මම ආපහු සුරාජ් අයියගේ ගෙදරට එද්දි කළුවර වැටිලා. ගෙදර පුරාම ලයිට්ස් දාලා. මම ගේ ඇතුලට යද්දි සුරේෂ් අයියා ඉන්නවා සෝෆා එකේ වාඩි වෙලා ටීවී බල බල, ගල් ෂෝටකුත් ඇඳගෙන. උඩට මුකුත් නැහැ. කොල්ලා තවත් සෙක්සි වෙලා කියලා මට හිතුනා

" වාඩි වෙයන්.." සුරාජ් අයියා කියනවා

" වාඩි වෙවී ඉන්න බැහැ, කෝ මගේ වොලට් එක දියන්.. මම යන්න ඕනි.." මම කිව්වා

" ඇයි උඹේ කොල්ලා බලන් ඉන්නවද ? " සුරාජ් අයියා කෙලින් වෙලා සෝෆා එකේ වාඩි වෙන ගමන් අහනවා.

" ඉස්සර නම් බලන් හිටියා දැන් නැහැ බන්.."

" ආහ්.. කිව්වමයි මතක් වුනේ.. උඹ අද මට ඒ කතාව කියන්න ඕනි. මොකක්ද උඹලා දෙන්නටම වුනේ..? "

" දැන් කියන්න වෙලාවක් නැහැ බන්.. පස්සේ වෙලාවක කියන්නම්.."

" පස්සේ වෙලාවක් එන්නේ නැහැ ලහිරුවෝ.. අදම කියපන්.."

" ඒක මේහෙම හදිස්සියේ කියන්න බැහැ සුරාඡ් අයියේ.. උඹට තේරෙන්නේ නැහැනේ මං කියන දේ.."

" මෙන්න මෙහේ හිටපන්.. මම ඕන නම් නිර්මලා ආන්ටිට කෝල් එකක් දීලා කියන්නම් උඹ අද මෙහෙ ඉන්නවා කියලා.."

මම කොච්චර බැහැ කිව්වත් සුරාජ් අයියා මාව බලෙන්ම එදා නතර කර ගත්තා. ගෙදර ගියත් නිකන් හූල්ල හූල්ල ඉන්නවට වඩා මූත් එක්ක කයියක් ගහගෙන ඉන්න එක හොඳයි කියලා හිතලා මමත් නැවතුනා අන්තිමේදී. මට ඇඳගන්න කියලා සුරාජ් අයියගේ ශොර්ට් එකකුයි ස්කිනි එකකුයි දුන්නා. මම ඒ දෙකත් ඇදගෙන ඌත් එක්ක ඇඳට වැටිලා කතාවට වැටුනා. මම සචින්ත අයියා ගැන කතන්දරේ මුල ඉඳන්ම සුරාජ් අයියට කිව්වා.

" උඹලා දෙන්නා කවදාවත් ගැළපුනේ නැහැ... මෙහෙම කියනවාට උඹ මාත්ඌ එක්ක තරහා වෙන්න එපා. ඒත් උඹ කියපු දේවල් ඇහුවාට පස්සෙ මට හිතෙන්නිනේ ඌ නිකම් ආතල් එකට උගේ තනිකම මකා ගන්න උඹත් එක්ක ඉදලා ඊට පස්සේ කෑල්ලක් සෙට් කරගෙන පැත්තකට වුණා මුකුත් නොවුන ගානට.. ඒකයි ඔතන තිබුන ලොකුම අවුල.."

සුරාජ් අයියා අන්තිමට එහෙම කිව්වා. මට ඒකට දෙන්න උත්තරයක් තිබුනේ නැහැ. මම ඇඳෙන් නැගිටලා ගිහින් බැල්කනි එකේ වැටට හේත්තු වුණා. ටිකකින් සුරාජ් අයියත් මගේ ලගට ඇවිත් කරට අතක් දාගත්තා. සුරාජ් අයියාගේ උණුසුම් හුස්ම මගේ උරහිසට දැනුනා..

මේ චැප්ටර් එක තවත් දිගට ලියන්න ගියොත් ඔයාලට බෝරින් වෙනවා. ඒක නිසා මෙතනින් එහාට සිද්ද වෙච්ච දේවල් අරගෙන 47න් හමුවෙන්නම්...


" මුතුලැල් විමනේ හසරැල් සෙවනේ 
සුවඳයි සඳරේ
පාවී පාවී යාවී වෙදෙන
පැතුමන් ඉතිරි ලැතැවුල් නිම වී මේ දිගු සංසාරේ 
සුදු මුදු වැල්ලේ හැඟුමන් නැළවුනා..." 











No comments:

Post a Comment