Monday, February 27, 2012

Chapter 05 - "දකින, හිමිවුනු, සිහිනේ... "




එදා රෑ සතුට වැඩි කමට මට කෑම කන්නත් බෑ වගේ. සතුට වැඩි කමට... ඒ ගෙදර තිබුනේ රූම්ස් දෙකයි කියලා මම කිව්වා මතක ඇතිනේ, ඉතින් එක රූම් එකක ඉන්නේ පුංචි අම්මයි බාප්පයි, අනිත් රූම් එකේ අපි තුන් දෙනාටම ඉන්න බැරි නිසා, ඒ රූම් එක ශ්‍රීමතී ආන්ටිට දීලා, අපි කැමැත්තෙන්ම සාලේ නිදා ගන්න ආවා. පුංචි අම්මා එක ළඟ ලොකු මැට්‍රස් දෙකක් දාලා බෙඩ් ශීට් දාලා හදලා දුන්නා, පෙරවන්න දෙන්නටම ලොකු බැන්කට් එකකුත් දුන්නා. අපි නිදා ගන්න ගියේ නමයට විතර, එච්චර කලින් මට නිදාගෙන පුරුදු නැහැ, ඒත් එහේ අය රෑ වෙනකොටම කාල බීලා නිදා ගන්නවා. ඒකත් හොඳයි, මට ඉක්මනටම සචි අයියට තුරුල් වෙන්න පුළුවන් එතකොට....

නිදාගන්න කලින් මමයි සචී අයියයි ඇඟ හෝද ගත්තා, පුංචි අම්මා වතුර එකක් උණු කරලා තිබුණා අපි දෙන්නට, මම ඉස්සෙල්ලා ගිහින් ඇඟ හෝදගෙන ආවා. උණු වතුරෙන් ඇඟ හෝදගෙන ආවම සීතල වැඩියි.. මම ඉක්මනට ඇඟ පිහදගෙන, බොටම් කලිසමකුයි අත්දිග ටී ෂර්ට් එකකුයි ඇඳ ගත්තා.

" ඔයා ගිහින් නිදා ගන්න චූටි, මම ඇඟ හෝදගෙන එන්නම් "

සචී අයියා මගෙ නහය හිමින් මිරිකලා කිව්වේ කාටවත් නොපෙනෙන්න.. මම ගිහින් අපි දෙන්නට නිදා ගන්න හදපු මැට්‍රස් එකේ දිගා වුනා. පුංචි අම්මලා නිදා ගන්න ගිහින්, ශ්‍රීමතී ආන්ටිගේ රූම් එකෙත් ලයිට් නිවලා. සචී අයියා නාගෙන ආවේ සරමකුයි ටී ෂර්ට් එකකුයි ඇදගෙන. එයා මගේ දිහා බලාගෙනම සාලේ ලයිට් ඕෆ් කලා.

සචී අයියා ඇවිත් මගේ බ්ලැන්කට් එකටම තුරුල් වෙලා මාව බදාගත්තා... එයාගේ ඇඟ සීතලයි,

" ඒ.. එහාට වෙනවකෝ.." මම හිමීට කිව්වා.

" ඇයි ? "

වතුර තාම ඇඟේ, හුස්ම ගන්නත් බෑ, එහාට වෙනවකෝ " මම බොරුවට එයාව එහාට කරන්න දැගලුවා.

" මට බෑ " එයා මුරන්ඩු විදිහට මට තව තවත් තුරුළු වුණා.

" අනේ එහාට වෙන්න සුදු... ප්ලීස්.. ආන්ටි ආවොත්.. " මට ඇත්තටම බය හිතුනා ශ්‍රීමති ආන්ටි වත් ආවොත් කියලා.

" මට බැහැ" එයා එහෙම කියලා මාව කිස් කරන්න පටන් ගත්තා.

" අනේ.. හැබැයි... තරහයි.. "

" කමක් නැහැ තරහ වෙන්න.." එයා හුරතල් වෙනවා.

" හරි.. හරි.. කෝ ඉන්නකෝ කියන්න.."

" මම මොකුත් අහන්නේ නැහැ දැන්.." එයා මාව තද කරල බදාගෙන මුරණ්ඩු විදිහට..

" දඟ වෙන්න එපා.." මට හිනාත් යනවා මේ පිස්සු කොල්ලා කරන වැඩ වලට..

" මම දඟ වුනොත් " එයා වීරයා වගේ අහනවා.

" ගුටි "

" මට ගහන්න ? "

" ඔව් "

" ම්ම්ම්.. ගහමු බලන්න " එයා මාව තද කරගෙන කියනවා

" ගහන්නේ කොහොමද ? " මේ අත් දෙකත් අල්ලගෙන, අයියෝ.... මාව මැරෙයි දෙයියනේ "

" මොකද මේ දාඩියත් දාලා ? " එයා හිනාවෙවි අහනවා,

මම එයාගේ පපුවේ මුහුණ හංග ගත්තා, එයා මගේ ඔලුව ආදරයෙන් අතගානවා.

" ලැජ්ජ හිතිලද " එයා අහනවා,

" හි.. හී.. නැහැ මෝඩයෝ.. බයයි කවුරුහරි එයි කියලා "කවුරුවත් එන්නේ නැහැ පැට්ටෝ එයා මගේ දෙතොල් වලට ලන්වෙන ගමන් කියනවා.

එයා මගෙ ටී ෂර්ට් එක රිමූව් කළේ කලබලෙන් වගේ, මට හීන් දාඩිය දාලා, කවුරු හරි එයිද කියලා බයයි, ඒත් ආසාව ඊට වඩා වැඩියි, එයාගෙ සරම අස්සෙන් මල්ලියා කෙලින් වෙලා කියලා මට හොඳටම දැනෙනවා, ඒක මගේ කකුල් දෙකේ තදටම වැදිලා තෙරපෙනවා. මටත් ඉන්න බැරි උනා. සචී අයියා පිස්සුවෙන් වගේ මගේ තොල් වල රස බලද්දි මම එයාගේ මල්ලි පැටියා අතින් අල්ලලා මිරික මිරික එයාට සැපක් දුන්නා. එයා මගේ නිපල්ස් දෙක තදින් විකලා උරන්න ගත්තා.. මට ඉන්න බැහැ දැන්. මම එයාගේ කොණ්ඩය අතරින් මගේ ඇඟිලි තුඩුද යවන ගමන් එයාගෙ ඔලුව අත ගෑවා ආදරෙන්, එයාගේ ටී ෂර්ට් එකත් ගලවලා ආපහු මාව බදාගෙන කිස් කරනවා, එයා සෙක්ස් වලදි ටිකක් වල් වැඩියි.. කන්ට්‍රොල් නැහැ.. ඒක මට තේරුනේ පලවෙනි දවසෙම, ඒත් ඒ ආදරේට කියලත් මම දන්නවා.

එයාගෙ සරම කැඩිලා දැන් මගේ බොටම් එකත් දණිස්ස ගාවට පහත් කරලා එයා, මම පහලට ඇවිත් එයාගේ මල්ලියව කටට දාලා සූප්පු කරන්න පටන් ගත්තා.. ඒක උරන්න උරන්න ලොකු වෙනවා විනාඩි 15 ක් විතර මම ඒයාගේ මල්ලියවයි බෝල දෙකයි එක්ක සෙල්ලම් කරන ගමන් හොඳට රස බැලුවා. ඊට පස්සේ සචී අයියා මාව පෙරලගෙන උඩට ඇවිත් කිස් කරන ගමන් පහලට ගිහින් මගෙ ඇට දෙක ලෙව කාලා ගල් දෙක අතරට දිව දාලා කිති කැව්වා.

එයා මගේ කකුල් දෙක අතරේ එයාගේ මල්ලිව තියලා හිමීට ෆක් කළා, ටික වෙලාවක් එහෙම කරලා ආපහු එයා මට කටට දුන්නා, මම ආසාවෙන් ඒක උරන කොට එයා දඟලනවා, ෆන් එක වැඩි කමට එහෙම කරන ගමන් එයාට එක පාරටම යන්න ලං වුණා මම තව හොඳට ඉරුවා , කට ඇතුලෙම බඩු පාරවල් 6-7 ක් විද්දා. මම ආසාවෙන් ඒ සේරම බිව්වේ දැන් එයා මගේමයි නිසා, එයා මාව ආපහු උඩට ඇදල අරගෙන මාව පිටිපස්සෙන් තුරුළු කරගෙන නිදා ගත්තා. එයාගෙ මල්ලියගෙ රස්නේ මගේ පස්සට දැනෙනවා, ඒකෙන් තවම ජූස් ලීක් වෙනවා. මගේ පස්සේ සීතලට ගෑවෙනවා.

මම බොටම් එක ආපහු ඇද ගත්තා, එයත් සරම හදා ගත්තා, ඒත් අපි දෙන්නම ටී ෂර්ට් ඇන්දෙ නෑ, එයා මාව ආපහු පිටිපස්සෙන් තුරුල් කරගෙන එයාගේ මල්ලියව මගේ පස්සට තද කරන ගමන් නිදා ගත්තා. එය එක අතකින් මගේ අතක් හිමිහිට අතගෑවා, මට දන්නේම නැතුව නින්ද ගියා.



" දකින හිමිවන හීනේ නුඹ කොතැන හිටියා
මතක සැමරුම් අතරේ, ජීවිතේ තිබුණා
හඬන හිනැහෙන නෙත් නුඹේ උරහිසේ තිබුණා
ඇත්තමයි නුඹ අහසක්ව ගෙයිමයි හිතුනා... "






3 comments:

  1. Replies
    1. mobile eken kiyawana godak aya innawa, eka nisa hamotama lesi wennai english walin liyanne :)

      Delete
  2. blue colour eka nisa kiyawanna amarui

    ReplyDelete